Fandom

One Piece Wiki

Kakaowa Wyspa

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Haard.

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

Kakaowa Wyspa to jedna z wysp położonych na Nowym Świecie należących do Totlandu, terytorium jednej z Yonko Big Mom. Władze nad wyspą sprawuje Czekoladowy Kanclerz.

Tematyką wyspy jest czekolada z które robione jest praktycznie wszystko co znajduje się na wyspie od budynków po ubrania. Wyspa musi być stosunkowo małą wyspą, gdyż znajduje się na niej jedna ze strażniczych tart.

Miejsca

Czekoladowe Miasto

W tym mieście wszystko zrobione jest z czekolady m.in. domy, ubrania, gorące źródła, a nawet fontanny. Można w nim jeść wszystko co jest zrobione z czekolady z wyjątkiem dachów, gdyż opady atmosferyczne są tam bardzo częste.

  • "Tarta" o nieznanym nam numerze.
  • Kawiarnia "Karmel".
  • Rynek z czekoladową fontanną.
  • Czekoladowe gorące źródła.

Historia

Przeszłość

W nieznanym nam momencie w przeszłości, Kakaowa Wyspa stała się częścią terytorium Big Mom znanym jako Totland.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Drużyna ratująca Sanjiego przybiła do brzegu Kakaowej Wyspy w celu uzupełnieniu zapasów na drogę. Mimo, że Luffy i Chopper zjedli kawiarnię Purin to zostali zaproszeni wraz z innymi do jej domu.

Mieszkańcy

Szablon:Mieszkańcy Kakaowej Wyspy

Ciekawostki

  • Fakt, że budynki są robione ze słodyczy jest nawiązaniem do chatki z piernika z opowieści braci Grimm "Jaś i Małgosia".
  • Możliwość jedzenia wszystkiego z czekolady jest podobna do "Czekoladowego Pokoju" z powieści Roald'a Dahl'a "Charlie i Fabryka Czekolady".

Nawigacja

  1. PATRZ Szablon:Totto Land

Więcej z Fandomu

Losowa wiki