FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kaido kapitan załogi Bestii i Imperator. Jest trzecim z Imperatorów wspomnianym z imienia i ostatnim pokazanym. Razem z załogą okupuje Kraj Wano.

Pierwszy raz został wspomniany przez Monkey D. Garpa w Water 7, a drugi raz przez Gekko Moriah po zdobyciu przez niego, cienia Monkey D. Luffy'ego. Po tym, jak Słomkowi pokonali Morię, wyjawiono, że Kaido jest jednym z czwórki Imperatorów.

Wygląd

Kaido Anime Concept Art

Szkic koncepcyjny Kaido z anime.

Galeria

Osobowość

Historia

Kaido wydaje się mieć jakiegoś pecha gdyż w swoim długim życiu został pokonany przez swych wrogów 7 razy. Ponadto 18 razy został schwytany przez Marynarkę (ponieważ jego hobby to samobójstwo nie wiadomo czy dał się złapać czy też walczył na poważnie). Przeżył jednak wszystkie egzekucje(około czterdziestu), ataki na siebie, ponad tysiąc różnych tortur oraz własne próby samobójcze. Obecnie jest uważany za najsilniejszą żywą istotę.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Akt Po Wojnie

Saga Nowy Świat

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Umiejętności i moce

"Zwycięzców pojedynków niekiedy porównuje się do Kaido. Bowiem na ziemie, morzu, czy w powietrzu, wśród wszelkich istot. Tych, które pełzają, pływają czy latają na świecie ten pirat znany jest jako NAJSILNIEJSZA ŻYJĄCA ISTOTA! "

Jak sam opis stwierdza, nie ma na świecie równie silnej (fizycznie) istoty. Kaido był wstanie przeżyć skok z podniebnej wyspy (ok. 10,000 m nad poziomem morza), czy różne próby kar śmierci takie jak: wieszanie (liny pękały), ścięcie(ostrza toporów kruszyły się w chwili kontaktu z jego szyją) i nawet próby przebicia jego piersi włócznią zawodził (po prostu łamały się). Takich prób było 40, a mimo to Kaido jest wśród żywych, zatopił on również 9 olbrzymich statków więziennych. Powiadają, że słabi umrą, zaś silni przeżyją. Kaido musi znacznie wykraczać ponad tych drugich skoro z jego hobby popełniania samobójstw nadal nie znalazła się osoba która jest wstanie go zabić.

Po nieudanej próbie samobójczego skoku, Imperator był wściekły iż przeżył a "cholerny" Białowąsy już odszedł. Można to interpretować jak Kaido wierzył, że w walce Newgate będzie na tyle potężnym przeciwnikiem by ukrócić męki Kaido na tym świecie.

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja