FANDOM

175px-Luffychibi.png

Kaido (カイドウ Kaidō) też zwany inaczej Kaido Stu Bestii lub Król Bestii Kaido (百獣のカイドウ Hyakujū no Kaidō) jest jednym z Yonko i trzecim którego imię zostało ujawnione. Może poszczycić się tytułem "Najsilniejszej Istoty na Świecie".Jego imię po raz pierwszy wspomniano kiedy Gekko Moriah zyskał cień Luffy'ego. Jego tytuł został ujawniony tuż po tym jak Piraci Słomianego Kapelusza pokonali Morie. Jest głównym antagonistą Sagi Yonko.

Wygląd

Galeria

Kaido.jpg
Sylwetka Kaido w Anime.
Kaidopost.jpg
Kaido w Anime.
Kaidotat.jpg
Tatuaż Kaido na lewym przedramieniu.
Kaidozbli.jpg
Zbliżenie do górnej połowy Kaido.
Kaidotwarz.jpg
Twarz Kaido z bliska.
DrunkKAIDO.jpg
Pijący Kaido.
DrunkKAIDOface.jpg
Twarz Kaido z bliska gdy płacze po pijanemu.
TwaOCZY.jpg
Twarz Kaido z bliska z widzialnymi oczami.

Osobowość

Historia

Kaido wydaje się mieć jakiegoś pecha gdyż w swoim długim życiu został pokonany przez swych wrogów 7 razy. Ponadto 18 razy został schwytany przez Marynarkę (ponieważ jego hobby to samobójstwo nie wiadomo czy dał się złapać czy też walczył na poważnie). Przeżył jednak wszystkie egzekucje(około czterdziestu), ataki na siebie, ponad tysiąc różnych tortur oraz własne próby samobójcze. Obecnie jest uważany za najsilniejszą żywą istotę.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Akt Po Wojnie

Saga Nowy Świat

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Moce i Umiejętności

"Zwycięzców pojedynków niekiedy porównuje się do Kaido. Bowiem na ziemie, morzu, czy w powietrzu, wśród wszelkich istot. Tych, które pełzają, pływają czy latają na świecie ten pirat znany jest jako NAJSILNIEJSZA ŻYJĄCA ISTOTA! "

Jak sam opis stwierdza, nie ma na świecie równie silnej (fizycznie) istoty. Kaido był wstanie przeżyć skok z podniebnej wyspy (Ok 10000m npm), czy różne próby kar śmierci takie jak: wieszanie (liny pękały), ścięcie(ostrza toporów kruszyły się w chwili kontaktu z jego szyją) i nawet próby przebicia jego piersi włócznią zawodził (po prostu łamały się). Takich prób było 40, a mimo to Kaido jest wśród żywych, zatopił on również 9 olbrzymich statków więziennych. Powiadają, że słabi umrą, zaś silni przeżyją. Kaido musi znacznie wykraczać ponad tych drugich skoro z jego hobby popełniania samobójstw nadal nie znalazła się osoba która jest wstanie go zabić.

Po nieudanej próbie samobójczego skoku, Yonko był wściekły iż przeżył a "cholerny" Białowąs już odszedł. Można to interpretować jak Kaido wierzył, że w walce Newgate będzie na tyle potężnym przeciwnikiem by ukrócić męki Kaido na tym świecie.

Walki

  • Kaido kontra Pierwsza Załoga Gekko Moriah (w przeszłości, niepokazane)
  • Kaido i jego załoga kontra Piraci Czerwonowłosego (wynik nieznany)
  • Kaido kontra Sojusz piracki Kida

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki