Fandom

One Piece Wiki

Kage Kage no Mi

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Kage Kage no Mi jest to Diabelski Owoc typu Paramecia, który daje użytkownikowi umiejętność do kontrolowania cieni, jako konkretna postać fizyczna. "Kage" oznacza na polski "cień". Zostało zjedzone przez byłego członka Shichibukai Gekko Moriah. Pierwszy raz widzimy skutki walki z użytkownikiem tego owocu u Brooka, gdy ten poznał Słomianych. Na polski owoc można przetłumaczyć jako Cień-Cienisty Owoc albo Cieniowy Owoc.

Techniki

Mocne i słabe strony

Owoc pozwala użytkownikowi kontrolowanie własnego cienia oraz zamienianie się z nim w każdej chwili miejscami. Użytkownik może ponadto pozbawiać innych ludzi ich własnych cieni i wykorzystywać je do tworzenia zombi których słabością jest jednak sól oraz fakt, że śmierć właściciela cienia sprawia, że cień znika z tego świata. Przeciętna osoba która straci swój cień traci przytomność na trzy dni ale osoba o wyższej witalności i silnej woli może odzyskać przytomność wcześniej.

Użycie

Nightmare Luffy

Główna strona: Nightmare Luffy

Ciekawostki

Zobacz też

Ciekawostki

  • Pomimo że ofiary Morii wyparowywują po wyjściu na słońce, on sam może odłączać swój cień niezależnie od pogody, dzięki temu, że jest władającym tego owocu.
  • W anime zombie mają tego samego seiyu co właściciel cienia, a w mandze otrzymują nowy głos wraz z ciałem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki