FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=463 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest Shimi

Kontradmirał Kadar (カダル, Kadaru) Jest Kontradmirałem Marynarki, który wypełniał swoje obowiązki 15 lat temu w Bazie Marynarki G-2. Obecnie nie wiemy, czy został zdegradowany lub awansowany do wyższej rangi.

Wygląd

Kadar jest wysokim mężczyzną z rozbudowaną klatką piersiową. Posiada on czarną bródkę oraz gęstą blond czuprynę. Jego cechami charakterystycznymi są długie czarne brwi i szerokie wargi. Oprócz tego ma smukły nos, długie uszy i umięśniona szyję.

Jeżeli chodzi o ubiór, to Kadar, jak większość wysoko postawionych Marine, preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze granatowym. Guziki w marynarce są koloru żółtego, co nieźle komponuje się z jego niebieską koszulą z podwiniętymi rękawami oraz czarnym krawatem. Oprócz tego nosi czarne buty. Jak większość Admirałów nosi on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są bordowymi mankietami. Dodatkowo na lewej ręce nosi pomarańczowo – żółtą bransoletkę. Ma on również przy sobie miecz z brązowo - złotą rękojeścią, który chowa do czarnej pochwy ze złotymi akcentami. W oczy rzucają się również jego okulary o cienkich oprawkach w kształcie prostokątów.

Galeria

Kadar as a Young Marine
Młody Kadar w Marynarce.

Osobowość

Kadar, mimo swojej wysokiej rangi, jest krzykliwy i tchórzliwy. Lubi dużo gadać, ale nie potwierdza swoich słów czynami. Jak na wysoko postawionego Marine wydaje się po prostu żałosną kreaturą, przypominającą skrzyżowanie Helmeppo z czasów, gdy głodził Roronoę Zoro oraz Spandama. Gdy Fisher Tiger prawie wyrzucił go za burtę, w jego oczach pojawiły się łzy.

Historia

Tiger's strength

Kadar pokonany przez Fisher Tigera.

Kadar otrzymał rozkaz zlokalizowania i przyjrzenia się statkowi Słonecznych Piratów, a następnie złożenia raportu dla Marynarki, jednak obie strony rozpoczęły natarcie i wywiązała się walka, w której ryboludzie zaczęli zdobywać przewagę. Gdy na pokładzie pojawił się Fisher, Kontradmirał Kadar rozkazał mu wydać wszystkich byłych niewolników. Rozwścieczyło to przywódcę ryboludzi, który pokonał go jednym ciosem. Następnie zapytał się Kadara, czy widzi na którymkolwiek z jego ludzi znak niewolnictwa. Nie uzyskawszy odpowiedzi, Fisher ograbił okręt Marynarki z kosztowności i jedzenia, po czym zostawił go na pastwę losu. Vice Admirał Strawberry, który również był wtedy Kontradmirałem zaraportował o tych wydarzeniach Kizaru, zaznaczając, że statek został błyskawicznie otoczony przez nieprzyjaciela, w chwili gdy zbliżył się na małą odległość i dlatego Kadarowi nie udało się pomyślnie zakończyć zleconej mu misji.

Moce i Umiejętności

Nie mamy żadnych informacji o bojowych umiejętnościach Kontradmirała. Nosi on jednak przy sobie miecz, którego nie zdążył użyć w walce, ponieważ został pokonany przez Fisher Tigera. Możemy jednak wnioskować, że umiejętności szermierza, który nie jest w stanie nawet użyć własnego miecza, nie mogą stać na wysokim poziomie.

Walki

Ciekawostki

  • Uwzględniając fakt, że pojawił się w retrospekcjach, jest on pierwszym Kontradmirałem w serii, którego przedstawił Oda. Ogólnie jednak pojawił się jako trzeci w kolejności, a czwarty, jeśli weźmiemy pod uwagę X Drake’a.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki