Fandom

One Piece Wiki

Kabu

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Kabu na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Kabu - jest jednym z gnomów z Królestwa Tontatta, którzy pojawili się na Green Bit, atakując znajdujących się tam żołnierzy Marynarki[1]. Jest jedynym gnomem złapanym przez Robin podczas odkrywania Green Bit.[2] Obecnie jest jednym z członków 5 600 armii Luffy'ego należy do 5 Dywizji którą dowodzi Leo.

Wygląd

Kabu podobnie do innych gnomów, jest malutki z długim, puszystym ogonem i spiczastym nosem. Wydaje się być nieco starszy i bardziej pyzaty od pozostałych liliputów. Ma również sporo włosów wokół głowy. Nosi brązowy płaszcz z podwójnymi żółtymi guzikami na koszuli, oraz szalik.[1]

Galeria

Kabu's Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Kabu w mandze.
Mushi Mushi no Mi, Model Kabutomushi Infobox.png
Kabu w swojej hybrydowej formie.

Osobowość

Kabu, wydaje się chronić swoich towarzyszy jak wtedy, gdy ostrzegł pozostałych kompanów o zdolnościach Robin [3]. Podobnie jak reszta gnomów Kabu jest bardzo łatwowierny.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Kabu wraz z grupą innych gnomów szykują zasadzkę na grupę Marynarki pozbawiając ich ubrania. Kiedy lilipuci mają zamiar uciec, Robin łapie Kabu za pomocą swoich zdolności.[2] Kiedy Robin z nim rozmawia, pozostałe gnomy usypiają ją razem z Usoppem używając kwiatów nasennych i zabierają ich do Królestwa Tontatta. Kabu i reszta gnomów przeszukują ciało i plecak Robin, gdy ta jest unieruchomiona i przywiązana do ziemi.[3]

Gdy Robin budzi się, Kabu ostrzega pozostałych o specjalnych zdolnościach kobiety. Gdy ta zapewnia, że nie zrobi im żadnej krzywdy ci łatwo jej wierzą i uwalniają z więzów.[3]

Kabu i pozostali uwierzyli, że Usopp jest wielkim bohaterem i potomkiem Nolanda. Na cześć bohaterów urządzona jest uczta, a gnomy proszą Usoppa by zjadł tyle na ile ma ochotę, przed tym jak poprowadzi ich w walce przeciwko Rodzinie Donquixote.[4]

Kabu i jego koledzy przygotowują się do ataku na podziemną Fabrykę SMILE znajdującą się pod Koloseum Corrida, gdzie uwięzionych w niewoli jest około 500 innych gnomów z Królestwa Tontatta. Gdy przygotowania kończą się, gnomy maszerują w kierunku Dressrosy podziemnym tunelem razem z owadami i zwierzętami przenoszącymi Usoppa oraz Robin.[5]

Później wszyscy gromadzą się w komnacie wojsk króla Riku, ukrytej pod kwiatowym polem i wysłuchują przemowę Zabawkowego Żołnierzyka o obaleniu rządów Doflamingo.[6] Gdy Robin, Usopp i Franky znają już historię upadku Dressrosy 10 lat temu, Kabu i pozostałe gnomy szykują się do walki.[7]

Rebelianci atakują podziemny port handlowy, oraz kwaterę dowodzenia. Celem ataku jest pokonanie Sugar, której moc Diabelskiego Owocu zamienia ludzi w zabawki[8]. Gdy nadchodzi czas operacji Bian oraz Kabu odprowadzają ładunek i wszyscy kierują się podziemnym tunelem w towarzystwie żołnierzyka, Usoppa i Robin prosto do portu Handlowego.[9]

Po rozdzieleniu się od Usoppa, Robin i głównej grupy rebeliantów skupiających się na głównym celu operacji. Kabu z mniejszą grupą gnomów asystują Zabawkowemu Żołnierzykowi w misji zabicia Doflamingo w pałacu królewskim. Wszyscy ukrywają się w skrzyni czekając na windę.[10]

Gdy dostali się do windy i są w połowie drogi do pałacu, przejmują nad nią kontrolę i konfrontują się z Lao G. Kabu próbuje zaatakować, jednak zostaje łatwo odparty.[11]

Winda dociera do pałacu królewskiego i Lao G. w dalszym ciągu ma sporą przewagę[12]. Sam pałac trzęsie się z powodu walki Pici z grupą Luffy'ego. Boxconowi, Nubonowi oraz Daikonowi udaje się przytrzymać Lao G., czasie kiedy Kabu i Rampo odciągają Zabawkowego Żołnierzyka i wspierając go kierują się w stronę komnaty Doflamingo.[13]

Pamu Pamu no Mi Infobox.png

Gladius nokautuje Kabu i Rampo.

Po ucieczce od Lao G. i walcząc z kilkoma żołnierzami Doflamingo, Kabu Rampo, oraz Żołnierzyk konfrontują się z Gladiusem. Gnomy próbują ataku, ale zostają złapani przez Gladiusa i znokautowani przez jego wybuchowe zdolności. Obaj widoczni są nieco później, leżący nieprzytomnie.[14]

Kabu i jego towarzysze zostają odnalezieni przez Kin'emona i Wiccę. Wszyscy opuszczają pałac w czasie, kiedy zabawki odzyskują swoje ludzkie postacie.[15]

Jakiś czas po tym, jak Doflamingo używa mocy "Ptasiej Klatki". Kabu oraz pozostałe gnomy grupy Żołnierzyka dołączają do grupy Leo w podziemnym porcie handlowym, gdy Kin'emon przybywa na miejsce.[16]

Po tym jak Doflamingo ustala cenę za głowy dwunastu ludzi, wliczając w to Usoppa i Robin. Gnomy uciekają z nimi na powierzchnie razem ze sprzymierzeńcami.[16]

Później, wszyscy (oprócz Sabo i Koali przechodzą przez ruiny koloseum i docierają na szczyt starego pałacu królewskiego. Kabu wraz z pozostałymi gnomami dołącza do Króla Riku oraz Violi. Gdy Viola zarzuca ojcu brak zaufania do Słomkowych Kapeluszy, gnomy odpierają, że zniesienie klątwy Sugar, oraz ich uratowanie zawdzięczają właśnie piratom. Kabu i Leo decydują się towarzyszyć Rebecce i Bartolomeo by znaleźć Luffy'ego.[17]

Kabu, Leo, Robin, Rebecca i Bartolomeo opuszczając stary dziedziniec planując spotkać Luffy'ego na czwartym poziomie nowego dziedzińca królewskiego. Docierają na miejsce i mijają gigantyczny posąg Pici. Chwile po tym otrzymują wiadomość, że księżniczki Mansherry nie ma w fabryce i prawdopodobnie znajduje się w pałacu królewskim. Podczas lotu na drugi poziom grupa zostaje zaatakowana przez Gladiusa. Kabu, Leo i Rebecca zostają rodzieleni od Robin i Bartolomeo. Gdy oba gnomy wraz z Rebeccą osiągają poziom czwarty, lecą szukać Mansherry.[18]

Wewnątrz pałacu, Kabu wraz z Leo walczą przeciwko ludziom Doflamingo szukając księżniczki.[19]

Umiejętności i Moce

Jako gnom prawdopodobnie posiada sporą siłę, szybkość oraz zdolność uprawiania i pielęgnowania każdej rośliny.[3]

Diabelski Owoc

Główna strona: Mushi Mushi no Mi, Model: Kabutomushi

Kabu zjadł Diabelski Owoc typu Zoan - Mushi Mushi no Mi, Model: Kabutomushi, pozwalający zmienić się w hybrydę gnoma i chrząszcza.[5]

Broń

Kabu nosi dwie Lance na swoich plecach, co pozwala sądzić, że ma pewne doświadczenie w posługiwaniu się nimi.[5]

Główne Walki

Ciekawostki

  • Jego imię prawdopodobnie pochodzi od słowa Kabutomushi, które oznacza chrząszcza będącego jego hybrydową formą.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 711 i Odcinek 640, Kabu pokazany po raz pierwszy.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 710 i Odcinek 640, ktoś wykrzykuje imię Kabu, a Robin łapie go.
  3. 3,0 3,1 3,2 3,3 One Piece Manga i Anime — Tom. 71 Rozdział 711 i Odcinek 641,
  4. One Piece Manga i Anime — Tom. 72 Rozdział 713 i Odcinek 643,
  5. 5,0 5,1 5,2 One Piece Manga i Anime — Tom. 72 Rozdział 718 i Odcinek 648,
  6. One Piece Manga i Anime — Tom. 73 Rozdział 722 i Odcinek 652, Zabawkowy Żołnierz wygłasza mowę.
  7. One Piece Manga i Anime — Tom. 73 Rozdział 728 i Odcinek 660
  11. One Piece Manga i Anime — Tom. 74 Rozdział 736 (str. 16-17) i Odcinek 670
  12. One Piece Manga i Anime — Tom. 74 Rozdział 739 (str. 8) i Odcinek 671
  13. One Piece Manga — Tom. 74 Rozdział 739 (str. 16-19)
  14. One Piece Manga — Tom. 74 Rozdział 740
  15. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 745 (str. 4)
  16. 16,0 16,1 One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 746
  17. One Piece Manga — Tom. 75 Rozdział 750
  18. One Piece Manga — Tom. 76 Rozdział 756
  19. One Piece Manga Rozdział 768 (str. 12)

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki