Fandom

One Piece Wiki

Jumping Point

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jumping Point (飛力強化(ジャンピングポイント) Janpingu Pointo) - to jedna z siedmiu form owocu Hito Hito no Mi i jedna z 4 form pod działaniem Rumble Balla. Podczas przeskoku Jumping Point i Arm Point połączyli w jedną formę bez użycia Rumble Balla który nazywa się Kung Fu Point.

Opis

Chopper zachowuje nogi renifera w podobnej do ludzkiej postaci, który pozwala mu skakać na duże odległości. Jego możliwości skoki są tak wysokie, że nawet Sanji (który u siebie posiada wielką moc skoków) był pod wrażeniem widząc jak Chopper wykorzystuje tą formę. Forma ta jest idealna do unikania ataków przeciwnika, pozwalając Choppera unikąć ich skacząc wysoko w powietrze. Odległość, z której może skoczyć Chopper w powietrze w tej formie może być dość zadziwiające, że to może dać mu ogromną przewagę w wysokości przed przeciwnikami. Jednak pomimo swoich możliwości skoków, forma jest stosunkowo bezużyteczne przeciwko wrogom, które mogą poruszać się w powietrzu. Ponadto do tej pory Chopper nie posiada żadnych ataków, że może on wykonywać w tej formie. Ta forma najczęściej była używana wyłącznie do celów tylko unikania ataków. Chopper musi się zmienić na inną formę żeby zaatakować wroga.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki