Fandom

One Piece Wiki

Julius

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Julius na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Julius - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Julius Concept Art.png

Szkic Juliusa, różniący się od finalnego wyglądu.

Julius jest niskim mężczyzną o okrągłej twarzy. Nosi mały trikorn z namalowaną Piracką Banderą swojej załogi. Dodatkowo nosi niebieską koszulę z żółtą podszewką.

W mandze jest dużo starszy, o pomarszczonej skórze, brodzie oraz włosach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Juliusa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Julius staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Plik:Whitebeard's Allies at Marineford.png

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Julius wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Widzimy Juliusa po raz pierwszy po śmierci Białobrodego, gdzie Czarnobrody wykrada moc owocu Gura Gura no Mi. Widzimy go ponownie w czasie gdy Trafalgar D. Water Law wraz ze swoją załogą uciekają z Marineford przed skoordynowanym atakiem Admirałów, ratując przy tym Luffy'ego i Jinbe.

Akt po Wojnie

Julius razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Julius staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Posługuje się dwoma działkami zamocowanymi na barkach, jednak nie widzimy ich użycia podczas walki.

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki