FANDOM

175px-Luffychibi.png

Jora to wysokiej rangi członek Piratów Donquixote i Armii Trébol'a. Jest ona władającą mocy owocu Ato Ato no Mi.

Wygląd

Jora jest bardzo dużą kobietą o wyolbrzymionej twarzy, pulchnej górnej części ciała oraz chudymi nogami. Jora ma zielone włosy (manga) żółto czerwone (anime). Nosi różową sukienkę z żółtymi kwiatkami (manga) natomiast w anime fioletową z pomarańczowymi kolorami. Jora ma ciężki makijaż nosi trójkątne okulary oraz perłowe korale na szyi.

W wieku 45 lat Jora była o wiele szczuplejsza, miała mniej pomarszczoną twarz oraz dłuższą szyję. W wieku 51 lat Jora miała podobną wagę do teraźniejszej ale nie taką samą.

Galeria

Jora's Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Jory w mandze.
Jora Digital Colored Manga.png
Jora w cyfrowej kolorowej wersji mangi.
Jora at Age 45.png
Wygląd Jory w wieku 45 lat.
Jora at Age 51.png
Wygląd Jory w wieku 51 lat.
Jora as a Child.png
Jora jako dziecko

Osobowość

Jora jest osobą bardzo pewną siebie i uważa się za piękność nad pięknościami. Niekiedy z ust innych osób słyszy komplementy których wcale nie powiedzieli takie jak Syrenia Księżniczka, Miss Universe, lub Boa Hancock. jest wielkim pasjonatem sztuki jej pasją jest zmienianie życia innych w sztukę. Jest w jakimś stopniu podatna na kłamstwa gdyż Brook nie miał najmniejszego problemu by ją oszukać. Jora jest również bardzo okrutna kiedy krzyknęła oraz kilkukrotnie uderzyła Mansherry by ta zaczęła płakać.

W wieku 45 lat Jora była jak matka dla młodych członków załogi biorąc pod swoje skrzydła dzieci takie jak Dellinger, Baby 5, Buffalo lub młody Law.

Relacje

Piraci Donquixote

Jora jest bardzo wierna i lojalna Piratom Donquixote. Doflamingo wydaje się mieć prawdziwą troskę o nią gdy Law wziął ją jako zakładnika. Jora jest w stanie poświęcić się dla swojego kapitana. Powiedziała mu by Doflamingo nie dbał o to co się z nią stanie.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Diabelski Owoc Jory pozwala na przekształcaniu niemal wszystkiego w sztukę. Pozwala jej to zmieniać kształt i wygląd dowolnego obiektu, w tym organizmów żywych. Gdy Jora stosuje moc swojego owocu na pojeździe lub broni ten traci swoją funkcjonalność

Główna strona: Ato Ato no Mi

Fabuła

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Główne Walki

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki