FANDOM

Wiceadmirał John Giant (ジョン・ジャイアント中将 Jon Jaianto) jest jednym z oficerów marynarki przebywającym w Centrali. Jego imię oraz ranga zostały ujawnione w trzecim databooku.

OpisEdytuj

Już sam jego przydomek wskazuje o jego rasie. John jest gigantem i przewyższa kilkanaście razy normalnych członków marynarki. Nosi czerwony kapelusz z symbolem marynarki oraz żółty płaszcz z zawieszonymi medalami po lewej stronie. W przeciwieństwie do większości wyżej postawionych członków marynarki, nosi płaszcz normalnie, a nie zawieszony jedynie na ramionach. Pod spodem ma pomarańczową koszulę na guziki oraz luźne, zwykłe spodnie. Na ramieniu trzyma katanę dopasowaną do jego rozmiarów. W anime pokazano, jakoby pod czapką miał brązowe, kręcone włosy.

Stabilny i o silnym charakterze, który nie traci zimnej krwi nawet w najkrytyczniejszych sytuacjach.

RelacjeEdytuj

MarynarkaEdytuj

Główna strona: Marynarka

tak naprawdę nie pokazano w serii jego zażyłości z kimkolwiek. Wiadomo, że wydaje rozkazy nie tylko członkom marynarki niższej rangi, ale nawet tym, którzy posiadają taką samą rangę jak on, co świadczy o jego silnym charakterze i poważaniu wśród innych.

FabułaEdytuj

Saga East BlueEdytuj

Akt AlrongEdytuj

Pierwszy raz widzimy go podczas zapowiedzi ceny za głowę Luffy’ego. Wtedy też wygłosił dość długą mowę na temat znaczenia i utrzymania „sprawiedliwości”

Saga CP9Edytuj

Akt Enies LobbyEdytuj

Następnie widzimy go po jakimś czasie, kiedy to wydaje rozkazy tuż po sygnale Buster Call. Raport został zaniesiony bezpośrednio do niego, co może sugerować o wysokim statusie wśród członków Marynarki w Centrali.

Saga Wojna BiałobrodegoEdytuj

Akt MarinefordEdytuj

Tuż po ogłoszeniu egzekucji Portgasa D. Ace, wysłał on zawiadomienia do wszystkich członków marynarki, by Ci stawili się w Marineford, by następnie ujrzeć go podczas gromadzenia się wokół niego całej reszty. Trzy godziny przed egzekucją stoi na czele ponad 10.000 żołnierzy, przeczuwając nadchodzącą walkę.

Whitebeard Defeats John Giant

John Gigant pokonany przez Białobrodego.

Kiedy piraci Białobrodego rozpoczęli atak, John starał się uniemożliwić im dostęp do placu poprzez użycie swojej katany, jednakże kiedy sam Białobrody wkroczył do akcji, Gigant skupił na nim swoją uwagę, atakując szybkim cięciem miecza. Niestety atak został z łatwością zatrzymany przez Białobrodego i Gigant bardzo szybko zostaje pokonany, przegrywając z umiejętnościami Newgate’a. Nie wiadomo co się stało z Johnem po wojnie.

Moce i UmiejętnościEdytuj

Z racji tego, że John jest gigantem, jego siła fizyczna jest bardzo duża, przewyższająca wielokrotnie siłę zwykłego człowieka. W walce używa katany jego rozmiarów. Jednakże pomimo siły, został z łatwością pokonany przez Białobrodego.

HakiEdytuj

Główna strona: Haki

John Giant zdecydowanie potrafi posługiwać się Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać. Jednak nie wiadomo jakiego rodzaju haki opanował gigant, ponieważ nie było to pokazane w żadnej sytuacji.

WalkiEdytuj

NawigacjaEdytuj

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=460 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Evendell a korekterem jest ARRRGH