Fandom

One Piece Wiki

John

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

John znany jako Kapitan John, był słynnym piratem, którego martwe ciało zostało znalezione przez Dr. Hogback'a i zmienione w zombie. Za życia był znany ze swoich skarbów, które gromadził. Jego legendarna jaskinia za skarbami i bogactwem była szukane przez wielu piratów, jednym z nich był Buggy.

Wygląd

John ma szaro-brązowo skórę, włosy jego są długie i mają kolor jasnoróżowy. Jego szczęka jest bardzo wydłużona. W wyniku tego, że ciało Johna leżało wiele lat zdążyło się rozłożyć. Nosi czerwony płaszcz z żółtymi nakładkami na ramionach i różowymi rękawami. Spodnie jego są pasiaste, John za zwyczaj jest postrzegany z butelką alkoholu. W brzuchu ma wbite dwa miecze które przyczyniły się do jego śmierci.

Osobowość

Za życia John był chciwy i odrażający jego załoga ogłosiła bunt i zdradziła go ze względu na to jaki jest.

Jako zombie, John ma osobowość pijaka jest bardzo leniwy, z trudem wykonuje polecenia. Ze względu na jego osobowość i stałe picie alkoholu, Johna nazywa się "Powolny kapitan John". Z perspektywy czasu, jego osobowość jako zombie kontrastuje z jego osobowością gdy był żywy.

Historia

W swoim życiu, John był kapitanem piratów z dużą ilością skarbów. Gdy postanowił zachować skarby dla siebie i nie dzielić się nimi z załogą ona zdradziła go. John umarł poprzez wiele ran kłutych klatki piersiowej. Jednak jego skarb nigdy nie został odnaleziony, wśród tych którzy szukali skarbu był Buggy.

Po jego śmierci, ciało Johna weszło w posiadanie Dr Hogbacka. Dzięki umiejętnościom chirurgicznym i kompetencji Hogbacka oraz Diabelskiego owocu Morii, John został zamieniony w zombie, a jego opaskę i kieliszek Moria przywłaszczył sobie.

Fabuła

Saga Thriller Bark

Akt Thriller Bark

Johna jako zombi został wysłany by przechwycić Piratów Słomianego Kapelusza ale ich ominą. Następnie brał udział w ślubie Absaloma, Wkrótce po tym, Oars zmienił kurs statku i generałowie zombie jak i John zostali wysłani do ujarzmienia go ale zostali zmiażdżeni.

Umiejętności i Moc

John jako zombie jest prawie niepokonany, a jego jedyną słabością jest sól. Za życia prawdopodobnie był silnym piratem; potwierdzić tę tezę może to, że został mianowany generałem zombie.

Skarb

Ciekawostki

  • Gdy piraci zdobywali skarby i inne łupy zostały one podzielone równo z załogą aby utrzymać morale. Kapitan, który nie chciał dzielić łupów z załogą przestawał być szanowanym i tracił ufność załogi, która w późniejszym czasie mogła się zbuntować. Taki bunt nastąpił prawdopodobnie w przypadku Johna który nie chciał dzielić się skarbami z załogą.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki