FANDOM

175px-Luffychibi.png

Jinbe to wielorybi rekin, rybolud. W młodości był żołnierzem armii Neptuna. Był drugim kapitanem Słonecznych Piratów, jednak gdy został Shichibukai osiem lat temu, załoga rozwiązała się. Podczas Wojny na Marineford porzucił on ten tytuł i sprzymierzył się z Białobrody'm. Mierzy 3 metry i ma 46 lat. Nagroda za jego głowę wynosiła Bsymbol76,000,000, później Bsymbol250,000,000. Po zrezygnowaniu z tytułu Shichibukai jego nagroda wzrosła do ponad Bsymbol400,000,000 , załoga Słonecznych Pirat'ów została reaktywowana, a on ponownie stanął na jej czele. Jednak za namową załogi i osobistą chęcią dołączenia do załogi Piratów Słomianego Kapelusza, zrzekł się funkcji Kapitana Słonecznych Piratów.

Wygląd

Jinbe to wielki, niebieski rybolud. Po lewej stronie twarzy ma bliznę w kształcie błyskawicy, która sięga mu do oka. Jego twarz zdobią wielkie zęby i mała bródka. Na czubku głowy wszystkie jego włosy są zebrane i związane w kitkę. Ręce i nogi posiadają błonę pomiędzy palcami. Skrzela znajdują się po dwóch stronach szyi.

Galeria

Seria

Jinbe's Sun Pirates Mark
Jinbe'ia znak Słonecznych Piratów.
Martial Artist Infobox
Jinbe jako dziecko.
Jinbe as a Soldier
Jinbe w wieku 30 lat.
SunnyPirate Jinbe
Jinbe w wieku 31 lat.
Jinbe Age 34
Jinbe w wieku 34 lat.
Jinbe Age 36
Jinbe w wieku 36 lat.
Jinbe 4 Years Ago
Jinbe w wieku 40 lat.
Jinbe's Outfit Marineford Arc
Wygląd Jinbe'a na Marineford.
Jinbe's Outfit in Caribou's Cover Story
Wygląd Jinbe w opowiadaniu Caribou.
Jinbe Digitally Colored in Caribou's Cover Story
Jinbe w opowiadaniu Caribou.
Jinbe One Day
Wyraz twarzy Jinbe.
Jinbe's Wanted Poster
Pierwsza nagroda za głowę Jinbe.
130x130px
Pierwsze rysunki Jinbe w One Piece Green.
Jinbe as a Female
Jinbe jako kobieta-ryba.

Gry video

Osobowość

Jinbe jest honorowym i sprawiedliwym wojownikiem. Zawsze woli pomyśleć zanim coś zrobi. Opanowany w każdej sytuacji. Nigdy nie ucieka od walki. Jest także wierny swojemu przełożonemu i gotów jest, oddać życie za swoje przekonania.

Historia

Kiedyś był w armii króla Neptuna, ale później dołączył do załogi Fisher Tigera Słonecznych Piratów.Był posłuzny rozkazowi kapitana, aby nie zabijać ludzi i nie gnębił Koali tak jak Arlong, który żywił wielką nienawiść do rodzaju ludzkiego. Po tym jak Fisher Tiger zmarł, Jinbe przejął po nim obowiązki kapitana Słonecznych Piratów. Gdy, pokonał wiceadmirała Strawberry'ego, zaoferowano mu posadę Shichibukai, którą przyjął, by przestano ścigać jego załogantów. Zaowocowało to wypuszczeniem Arlonga z Impel Down, który potem udał się na East Blue i rozwiązaniem Słonecznych Piratów. Kilka lat później poznał Portgas D. Ace'a, kiedy ten wyzwał Edwarda Newgate'a na pojedynek, a rybolud stanął do walki zamiast staruszka. Nie chciał przyłączyć się do walki przeciw Białobrodemu, przez co Sengoku kazał go przetrzymywać w Impel Down. Był w tej samej celi co Ace. Podczas pobytu w więzieniu rozmawiał z Płomienną Pięścią na wiele tematów. Jinbe oznajmił chłopakowi, że jest bardzo wdzięczny Białobrodemu, za wzięcie opieki nad Wyspą Ryboludzi, powiedzał również, że był gotów oddać życie, aby zaprzestać wojnie.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Impel Down

Po raz pierwszy Jinbe został wspomniany przez admirała floty Sengoku, gdy ten był zły, że Shichibukai odmówił wzięcia udziału w wojnie przeciwko Białobrodemu. Potem widzimy go w celi razem z Ace'm, kiedy został pobity przez Minotaura, bo się podrapał co zostało uznane za próbę ucieczki. Później gdy na Poziomie Szóstym pojawił się Luffy, prosił go o uwolnienie, gdyż bardzo chciał pomóc w uratowaniu Ace'a. Był przeciwny wypuszczaniu Crocodile'a, do którego nie miał zaufania.

Gdy uciekinierzy udali się na Poziom Czwarty, Jinbe razem z innymi pokonał strażników. Potem prowadził ich ku wyjściu i razem z Buggy'm, Crocodile'm i jego byłym podwładnym Mr. 1, przejął statek Marynarki i wezwał wielorybie rekiny, które przetransportowały byłych więźniów na statek. Razem z innymi udał się na Marineford.

Akt Marineford

Akt Po Wojnie

Przeskok

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Saga Piracki Sojusz

Kehihihi Caribou w Nowym Świecie

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Umiejętności

Umiejętności fizyczne

Jinbe jest masywny i umięśniony. Był na tyle wytrwały, aby przetrwać atak Akainu, który był na tyle potężny, by przebić go i zranić Luffy'ego.

Karate Ryboludzi

Główna strona: Karate Ryboludzi

Powiązania z morskimi istotami

Jinbe może porozumiewać się z wielorybimi rekinami, gdyż należy do tej samej rasy. Nie zostało pokazane jak rozmawia z jakimś innym morskim stworzeniem.

Walki

Walki z fillerów

Ciekawostki

  • Gdy Jinbe wstąpi do załogi Luffy'ego, stanie się jedynym ryboludem na pokładzie Słomianych Kapeluszy.
  • Jinbe był jedynym Shichibukai, który odmówił walki z Białobrodym.
  • Jinbe ma krew grupy F, tak samo jak Luffy.
  • Jinbe kiedyś palił, nie wiadomo czy nadal to robi. Widać to na wyspie ryboludzi, gdy królowa przemawia do poddanych.
  • W piątym rankingu popularności zajął 35 miejsce, w szóstym rankingu zaliczył ogromny awans aż na 6 miejsce.
  • Na kolorowej stronie zrobionej na potrzeby uczczenia zakończenia głosowała w szóstym rankingu popularności, znajdują się postacie z top 20 rankingu które nie należą do załogi Słomianego Kapelusza, nie ma na niej również Jinbe.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki