FANDOM

175px-Luffychibi.png

Jigoro (ジゴロウ, Jigorō) zombie przebywający na Thriller Bark w służbie Gekko Moriah, który ostatecznie został wyznaczony jako strażnik Hogback. Kiedy miał cień Zoro, był użytkownikiem Santoryu.

Wygląd

Jigoro był człowiekiem w średnim wieku, o ciemnych oczach, długich czarnych włosach i wąsiku. Brakowało mu jednego z przednich zębów oraz miał grubą szyjkę, a głowa była owinięta bandażami, a przez nie przechodziło wiele gwoździ, a także ptak wystający do tyłu. Miał na sobie żółtą koszulę z napisem "twoja piosenka" i czerwono-czarne pasmo nad grubą metalową bandą, z dwoma otworami w kulistym kołnierzu biodra, jak również sandały i czarne skarpetki na owłosinych nogach.

Osobowość

W życiu Jigoro był bardzo uparty.

Jako zombie, z powodu posiadaniasię cienia Zoro. Jigoro wstępnie podzielił się przekonaniem Zoro, że rana na plecach szermierza jest najgorsza i jest dumny z umiejętności szermierki .

Jednak podobnie jak wszystkie zombie, które są pod panowaniem Gekko Moriah, Jigoro ostatecznie stracił pamięć należacej do Zoro o swoich przyjaciołach, a także o jego emocjach i stał się posłuszny wobec swoich mistrzów.

Relacje

Inuppe Początkowo Jigoro udało się walczyć wraz z Inuppe wystarczająco dobrze, aby pokonać Tony Tony Chopper i Nico Robin. Kiedy jednak jeden z ataków Jigoro uderzył w Inuppe, rywalizacja poprzednich właścicieli cieni zaczęła ich wzbudzać, powodując, że zaczęli się ze sobą kłócić i spierać się ze sobą Chopper zauważył, że nawet bez ich wspomnień, ich osobowości nadal były w konflikcie ze sobą.

Fabuła

Akt Thriller Bark

Moce i Umiejętności

W życiu Jigoro był mistrzem, który zabił siedem tysięcy piratów przezto dostał status generał zombie.

Jako generał Zombie, Jigoro był o wiele potężniejszy od przeciętnego zombie w szeregach Thiller Bar. Jigoro posiadał cienie Zoro, który mógł wykonywać techniki Santoryu i Ittoryu, a mianowicie Sanjuroku Pound Ho i Hyakuhachi Pound Ho, udało mu się pokonać Nico Robina i potężnego bojownika, który sam przyznał się do swojej władzy . Fizycznie był wystarczająco silny, aby wyrwać się z Dieciséis Fleur Robina, aby ją zaatakować.

Jednak przez cień Zoro miał ten sam brak orientacji; Kiedy generał Zombies próbował pomóc Tararanowi, Jigoro poszedł się w niewłaściwym kierunku.

Walki

Ciekawostki

  • Jego imię nawiązuje do Jigorō Kanō, twórcy judo.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki