Fandom

One Piece Wiki

Jean Bart

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

Jean Bart to pirat należacy pierwotnie do Świętego Roswalda, będącego cześcia jego Kolekcji Kapitanów Piratów. Obecnie, po uwolnieniu z niewoli na Archipelagu Sabaody jest jeden z członków Piratów Serca.

Wygląd

Osobowość

Nie wiemy za wiele o osobowości Jean Barta, jednak bez wątpienia jest człowiekiem honorowym. Aby spłacić długa u Law'a za uwolnienie go z niewoli bez wahania zgodził się dołączyć do jego załogi. Wydaje się również być człowiekiem spokojnym i opanowanym co widzieliśmy na Amazon Lily.

Historia

Nie wiemy wiele o przeszłości Jean Barta, jednak musiał być dość popularnym kapitanem, gdyż nawet Trafalgar Law go poznał. Nie wiemy również w jaki sposób został niewolnikiem Światowej Szlachty.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Marineford

Jean Bart tak jak inni Piraci Serca oglądali transmisje z wojny na Archipelagu Sabaody transmitowaną przez Den Den Mushi. Pod koniec wojny widzimy całą załoge, która przybyła aby uratować Luffy'ego i Jinbe. Z sukcesem załoga wykonała misję wydaną przez kapitana.

Akt Po Wojnie

Od razu po przejęciu Luffy'ego i Jinbe'a załoga trafia na Amazon Lily. Kiedy Silvers Rayleigh przybywa na wyspa, cała załoga opuszcza wyspę. Potem, gdzieś w Paradise, Law tłumaczy załogantom, że jeszcze nie czas na podróż do Nowego Świata i nakazuje im podążanie za jego rozkazami, by odpowiednio się do tego przygotować. Jean Bart wraz z pozostałymi członkami załogi są sceptycznie nastawieni do tej woli, jednak ostatecznie odpowiadają na tę przemowę wiwatując kapitanowi.

Po przeskoku

Aktualnie Jean Bart wraz z innymi członkami swojej załogi spotkał kapitana na wyspie Zou.

Moc i Umiejętności

Jean Bart cechuje się niezwykłą siła fizyczną. Widzimy jak wzrywa moc za pomocą jednego uderzenia. Fakt, iż przed wstąpieniem do załogi Piratów Serca posiadał własną załogę, z którą był na Grand Line, może świadczyć o jego potencjale i umiejętnościach.

W anime widzimy go jak sternika łodzi podwodnej, w czym jest bardzo dobry, gdyż dzięki temu piratom udało się wydostać z placu Marineford. Może to świadczyć o jego umiejętnościach nawigacyjnych.

Walki

  • Jean Bart, Piraci Serca, Piraci Kida i Piraci Słomianego Kapelusza kontra Marynarka
  • Jean Bart, Piraci Serca i Piraci Kida kontra Pacyfista

Ciekawostki

  • Imię tego bohatera wzieła się od prawdziwego, francuskiego pirata - Jean Bart'a.
  • Sytuacja Jean Barta wwzieła się pewnie od tytułowego bohatera "Lorda Byrona", który również po uwolnieniu z niewoli wstąpił do załogi pirackiej.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki