FANDOM

Jean Bart to pirat należacy pierwotnie do Świętego Roswalda, będącego cześcia jego Kolekcji Kapitanów Piratów. Obecnie, po uwolnieniu z niewoli na Archipelagu Sabaody jest jeden z członków Piratów Serca.

Wygląd

Osobowość

Nie wiemy za wiele o osobowości Jean Barta, jednak bez wątpienia jest człowiekiem honorowym. Aby spłacić długa u Law'a za uwolnienie go z niewoli bez wahania zgodził się dołączyć do jego załogi. Wydaje się również być człowiekiem spokojnym i opanowanym co widzieliśmy na Amazon Lily.

Historia

Nie wiemy wiele o przeszłości Jean Barta, jednak musiał być dość popularnym kapitanem, gdyż nawet Trafalgar Law go poznał. Nie wiemy również w jaki sposób został niewolnikiem Światowej Szlachty.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Marineford

Jean Bart tak jak inni Piraci Serca oglądali transmisje z wojny na Archipelagu Sabaody transmitowaną przez Den Den Mushi. Pod koniec wojny widzimy całą załoge, która przybyła aby uratować Luffy'ego i Jinbe. Z sukcesem załoga wykonała misję wydaną przez kapitana.

Akt Po Wojnie

Od razu po przejęciu Luffy'ego i Jinbe'a załoga trafia na Amazon Lily. Kiedy Silvers Rayleigh przybywa na wyspa, cała załoga opuszcza wyspę. Potem, gdzieś w Paradise, Law tłumaczy załogantom, że jeszcze nie czas na podróż do Nowego Świata i nakazuje im podążanie za jego rozkazami, by odpowiednio się do tego przygotować. Jean Bart wraz z pozostałymi członkami załogi są sceptycznie nastawieni do tej woli, jednak ostatecznie odpowiadają na tę przemowę wiwatując kapitanowi.

Po przeskoku

Aktualnie Jean Bart wraz z innymi członkami swojej załogi spotkał kapitana na wyspie Zou.

Moc i Umiejętności

Jean Bart cechuje się niezwykłą siła fizyczną. Widzimy jak wzrywa moc za pomocą jednego uderzenia. Fakt, iż przed wstąpieniem do załogi Piratów Serca posiadał własną załogę, z którą był na Grand Line, może świadczyć o jego potencjale i umiejętnościach.

W anime widzimy go jak sternika łodzi podwodnej, w czym jest bardzo dobry, gdyż dzięki temu piratom udało się wydostać z placu Marineford. Może to świadczyć o jego umiejętnościach nawigacyjnych.

Walki

  • Jean Bart, Piraci Serca, Piraci Kida i Piraci Słomianego Kapelusza kontra Marynarka
  • Jean Bart, Piraci Serca i Piraci Kida kontra Pacyfista

Ciekawostki

  • Imię tego bohatera wzieła się od prawdziwego, francuskiego pirata - Jean Bart'a.
  • Sytuacja Jean Barta wwzieła się pewnie od tytułowego bohatera "Lorda Byrona", który również po uwolnieniu z niewoli wstąpił do załogi pirackiej.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki