Fandom

One Piece Wiki

Jean Ango

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Jean Ango (ジャン・アンゴ) znany również jako Jean Bandyta jest znanym łowcą nagród i snajperem. Bierze on udział w zmaganiach w Koloseum Corridy walcząc o zdobycie Mera Mera no Mi. Został przydzielony do bloku C.

Wygląd

Jean jest wysokim, potężnie zbudowanym mężczyzną o ciemnej karnacji. Na głowie nosi meksykański kapelusz z którego wyrasta kaktus. Dolna część tej rośliny zasłania mu twarz od nosa w dół. Nie nosi żadnego ubrania na torsie. Biodra ma przepasane szaro-czarną płachtą i paskiem. Jedno ramię ma w całości przykryte zbroję, na dłoniach zaś nosi brązowe rękawiczki. Często go widzimy z dużą ilością mieczy, toporów itp. które są mu niezbędne do walki.

Osobowość

Jego unikalny śmiech to: "Dededede".

Relacje

Monkey D. Luffy

Jean szybko się spostrzegł kim tak naprawdę jest Lucy zabierając mu hełm. Stwierdził, że w aktualnym stanie ma szanse go pokonać więc rozpoczął walkę.

Inni gladiatorzy bloku C

Ango wykorzystał pokonanych gladiatorów zabierając im broń, aby ukazać swoje zdolności strzeleckie. Słabsi przeciwnicy nie byli dla niego żadnym wyzwaniem.

Historia

Przed zgłoszenie się do Turnieju w Koloseum Korridy, Jean Ango polował na uciekinierów z Impel Down, którzy uciekli dwa lata wcześniej z wielkiego więznienia uwolnieni przez Luffy'ego.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Walki

  • Jean Ango kontra uciekinierzy z Impel Down (nie pokazano)
  • Jean Ango kontra gladiatorzy z bloku C
    • Jean Ango kontra Money D. Luffy (jako Lucy)

Ciekawostki

  • Nazwa tej postaci wzięła się od prawdziwego imienia pirata Jean'a Ango. W przeciwieństwie do większości bohaterów o nazwach od rzeczywistych ludzi, jego pełna nazwa oparta jest tylko na imieniu i nazwisku jednej osoby.
  • Twierdzi, że chce przechwycić wszystkie osoby, które uciekły z Impel Down, jednak jest to niemożliwe, gdyż Buggy stał się jednym z Shichibukai.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki