Fandom

One Piece Wiki

Jara Jara no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jara Jara no Mi to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala na tworzenia na ciele użytkownika łańcuchów i robi z niego Łańcuchowego Człowieka  (鎖人間 Kusari Ningen?). Został zjedzony przez Mad Treasure.

Etymologia

  • "Jara Jara" jest japońską onomatopeją przęczenia metali takich jak np. łańcuchy.

Mocne i Słabe Strony

Łańcuchy stworzone przez moc owocu mogą być używane jako silna broń tępa i użytkownik powinien mieć możliwość skutecznie się nim posługiwać. Łańcuchy mogą być używane również jako silny pancerz. Użytkownik jest również zdolny do robienia rzeczy z łańcuchów i telepatyczne dociskanie ich. Końcówki łańcuchów mogą być ostre, pozwalające na dźganie przeciwników na odległość. Użytkownik może zmieniać rozmiary łańcuchów, od łańcuchów normalnej wielkości, do wielkich łańcuchów, które przytrzymają statek.

Pomimo, że łańcuchy są mocne, mogą być złamane, jeśli się uderzy z wystarczającą siłą.

Użycie

Mad Treasure używa tego owocu w walce, atakując ludzi w różny sposób. Używa ich również do łapania ludzi i ich zabijania. Może również robić z łańcuchów biżuterie jak np. obroże, naszyjniki, czy kołnierze, których używa, aby ludzie robili co chce lub się udusili.

Techniki

  • Mad Anchor (Mad Kotwica). Treasure wystrzeliwuje parę łańcuchów na statek przeciwnika i wiąże go, pozwalając swoim ludziom przejść na statek przeciwnika.
  • Chain Hammer (Łańcuchowy Młot). Mad owija łańcuchy wokół rąk i dłoni, nadając ciosą większą moc.
  • Chain Lock (Łańcuchowa Blokada). Treasure owija łańcuchy wokół celu, zapobiegając jego ruszaniu.
  • Mad Chain (Mad Łańcuch). Mad strzela dużą ilością łańcuchów w przeciwników, przez co powala ich końcówkami.
    • Gigantica. Treasure owija łańcuchy wokół swojego ciała dają mu pancerz.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki