Fandom

One Piece Wiki

Jalmack

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Czcigodny Jalmack jest Niebiańskim Smokiem, który został pokazany dziesięć lat przed rozpoczęcia fabuły.

Wygląd

Podobnie jak reszta Niebiańskich Smoków nosi gruby biały garnitur ozdobiony medalem z czerwonych kół i peleryną. Zamiast zakładać na głowę bankę ubiera prostokątny, przeźroczysty kask dzięki, któremu nie musi oddychać tym samym powietrzem, co zwykli ludzie.

Osobowośc

Jalmack jest okrutny i egocentryczny patrząc na osoby będące niżej w statusie społecznym. Jest on w stanie zastrzelić każdego kto mu się sprzeciwi lub go zlekceważy, może zabić nawet dziecko takie jak Sabo.

Historia

Odwiedziny Goa

Dwanaście lat przed fabułą, Jalmack popłynął odwiedzić Królestwo Goa. Po drodze napotkał statek Sabo, do którego zaczął strzelać z bazooki przez co Sabo został uznany za zmarłego (w akcie Dressroza ujawnono, że przeżył, po tym wydarzeniu pozostała mu tylko blizna na twarzy). Następnie był on eskortowany do miasta.

Zdolności i moce

Jalmack może robic co mu się podoba ze względu na jego pochodzenie. Ma prawo wezwac admirała do zabicia każdego kto jego zdaniem go obraził.

Bronie

Potrafi posługiwac się bazooką

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki