FANDOM

175px-Luffychibi.png

Jake Jake no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na przemianę w kurtkę i odzianie kogoś. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Kurtką (ジャケット人間 Jaketto Ningen). Został zjedzony przez Kelly Funka.

Etymologia

  • Jake pochodzi od jaketto, japońskiej wymowy angielskiego słowa jacket oznaczającego "kurtkę".
  • W tłumczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Jacket-Jacket Fruit.

Mocne i słabe strony

Owoc ten umożliwia użytkownikowi zmianę w kurtkę, którą mogą założyć ludzie jak i zwierzęta. Użytkownik może kontrolować ciała osób, które go włożyły i może używać ich umiejętności, potencjalnie zwiększając siłę swoich ciosów. Użytkownik normalnie porusza się i mówi, podczas kontrolowania kogoś, ale nie wiadomo, czy noszący kurtkę może robić cokolwiek według własnej woli. Różnica wielkości między użytkownikiem a osobą wydaje się nie mieć żadnego znaczenia, ponieważ rozmiar użytkownika dopasowuje się do osoby noszącej go.

Słabą stroną owocu jest fakt, że jest użyteczny tylko w chwili, gdy ktoś postanowi "założyć" użytkownika. Po zmienieniu się w kurtkę, użytkownik jest praktycznie bezwładny. Dalej może się poruszać, ale ewidentnie traci na sile. Prawdopodobnie użytkownik nie może siłą przejąć ciała, ponieważ jak kurtka, staje się częściowo ubraniem.

Użycie

Kelly przekształca całe swoje ciało w kurtkę, dzięki czemu jego brat Bobby może go założyć. Pozwala to uzyskać Kelly'emu ogromną siłę brata, co w połączeniu z jego agresywnym stylem walki daje potężne połączenie.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to drugi owoc, który ma związek z ubraniami. Pierwszym była Paramecia Kin'emona.
  • Podobnie jak z Baku Baku no Mi, owoc ten można wykorzystać, aby użyć czyjejś siły.

Nawigacja