Fandom

One Piece Wiki

Jake Jake no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Jake Jake no Mi to Diabelski Owoc, typu Paramecia. Posiada moc, dzięki której użytkownik staje się Władającym Kurtką (ジャケット人間 Jaketto Ningen), który pozyskuje całkowitą kontrole nad istotą, na którą jest on nałożony. Słowo Jake pochodzi z japońskiego słowa jaketto, co oznacz kurtkę. Został zjedzony przez Kelly Funk'a.

Mocne i słabe strony

Owoc ten umożliwia użytkownikowi zmianę w kurtkę, którą mogą założyć ludzie jaki i zwierzęta. Użytkownik może kontrolować ciała osób, które go włożyły i może używać ich umiejętności, potencjalnie zwiększając siłę swoich ciosów. Użytkownik normalnie porusza się i mówi, podczas kontrolowania kogoś, ale nie wiadomo, czy noszący kurtkę może robić cokolwiek według własnej woli. Różnica wielkości między użytkownikiem a osobą wydaje się nie mieć żadnego znaczenia, ponieważ rozmiar użytkownika dopasowuje się do osoby noszącej go.

Użycie

Kelly przekształca całe swoje ciało w kurtkę, dzięki czemu jego brat Bobby może go założyć. Pozwala to uzyskać Kelly'emu ogromną siłę brata, co w połączeniu z jego agresywnym stylem walki daje potężne połączenie.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to drugi owoc, który ma związek z ubraniami. Pierwszym była Paramecia Kin'emona.
  • Podobnie jak z Baku Baku no Mi, owoc ten można wykorzystać, aby użyć czyjejś siły.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki