FANDOM

175px-Luffychibi.png

Jaguar D.Saul - Gigant, były wiceadmirał Marynarki. Pomógł Nico Olvii uciec z więzienia, a na Oharze pomógł uciec z wyspy małej Nico Robin.

Wygląd

Jako olbrzym, Saul był o wiele razy większy od człowieka. Jego głowa miała kształt prostokąta. Miał trójkątny nos, potężne zęby o lekko zaokrąglonym kształcie i okrągłe oczy. Jego włosy były długie i pomarańczowe. Posiadał również obszerny zarost, który łączył się wokół całej twarzy, co nieco przypominało grzywę lwa.

Jako wiceadmirał, miał na sobie płaszcz Marynarza, odpowiedni do rangi jaką posiadał. Jednak po jego dezercji, wyrzuca go. Podczas pobytu na Oharze, miał na sobie fioletową koszulkę i szare dżinsy, które były trochę poszarpane. Ponadto, jako wiceadmirał, nosił czapkę Marynarza, ale po jego dezercji zamienił go na kowbojski kapelusz.

Galeria

Osobowość

Jego unikalny śmiech to: "Dereshishishi".

Relacje

Nico Robin

Nico Olvia

Jaguar D Saul był był jedną z trzech osób które wpłynęły na Nico Robin. Saul był pierwszym przyjacielem Robin (oprócz archeologów z Ohary). Robin po tym jak znalazła Saula na wybrzeżu odwiedzała go i przynosiła mu jedzenie, podczas gdy on zbudował tratwę do opuszczenia wyspy. Pewnego dnia, Saul uczył Robin by ta się śmiała nawet kiedy jest smutna. Chwilę przed śmiercią Saul powiedział Robin by ta znalazła przyjaciół którzy będą w stanie żyć z nią oraz ją chronić. Gdy Robin opuszcza wyspę opłakuje śmierć Saula i matki oraz zniszczenie jej rodzinnej wyspy.

Kuzan

Saul i wiceadmirał Kuzan (później znany jako admirał Aokiji) mieli przyjacielskie stosunki. Mieli te same zdanie o moralnej sprawiedliwości. Mimo to, ich przyjaźń nie wystarczyła, aby oszczędzić Saula, chociaż Kuzan spełnił ostatnią łaskę Saula o tym by oszczędzić Robin.

Historia

Moce i Umiejętności

Haki

Główna strona: Haki

Jaguar zdecydowanie potrafi posługiwać się Haki, czyli umiejętnością wyczuwania duchowej energii innych istot, inaczej zwaną Ambicją. Wiemy to dzięki informacji doktora Fishbonen'a zajmującego się Coby'm, który wspomniał, że każdy Wiceadmirał Marynarki oraz wszyscy powyżej tego stopnia są w stanie jej używać. Jednakże dotychczas gigant nie pokazał tej umiejętności w mandze ani w anime.

Walki

Ciekawostki

  • Jako jedyny posiadacz Woli D. nie jest człowiekiem.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki