FANDOM

Jack – członek załogi Bestii, jeden z trzech najwyższych rangą oficerów Kaidou znanych jako "Kataklizmy", a także kapitan na statku Mammoth. Ma powiązania z Podziemiem. Z powodu swoich działań, może zostać uznany za głównego antagonistę Aktu Zou i jednego z ważniejszych antagonistów Sagi Czterech Imperatorów.

Po raz pierwszy został wspomniany przez widzów prezentacji Caesara Clowna podczas incydentu na Punk Hazard.

Wygląd

Jack jest bardzo wysokim, umięśnionym mężczyzną z długimi bujnymi włosami związanymi w koński ogon oraz dwa duże warkocze. Ponadto ma twarzy ma metalową szczękę, która przypomina tą Morgana czy Jean Ango. Jego szczeka jest połączona z długimi rogami trzymanymi metalowymi płytami u podstawy, podobnie do tych które nosi Avalo Pizarro. Nosi ciemną, pierzastą kurtkę bez rękawów (podobną do płaszczu Doflamingo), odkrywającą jego nagi tors, oraz na samym ubraniu dwa naramienniki z kolcami. Wydaje się też mieć przekrwione oczy. W pełnej formie Zoan, jako, że posiada owoc mamuta to posiada długie kły, gigantyczny tułów, a z jego oryginalnego wyglądu widać jego włosy i płaszcz okrywający jego plecy. Pod maską skrywa ostre jak u rekina zęby.

Galeria

Osobowość

Jack's Temper

Jack pokazuje swój gniew.

Jack jest okrutnym i bezkompromisowym człowiekiem, pokazujący cechy szaleńca. Uwielbia niszczyć oraz zadawać ból innym. Cechuje go też kompletny brak strachu oraz zdrowego rozsądku: Zaatakował konwój wiozący Doflamingo pomimo potężnej eskorty składającej się z kilkoro wiceadmirałów, admirała oraz byłego admirała Marynarki Wojennej. Ponadto zaatakował minków domagając się wydania Raizo chociaż Minkowie przyrzekali, że nic nie wiedzą na ten temat ale byli gotowi na pokojowe rozwiązanie sporu i pozwolenie Jackowi i jego ludziom na przeszukanie całej wyspy. Jack jednak odmówił i dalej atakował mówiąc, że przestanie tylko wtedy gdy mieszkańcy Zou dostarczą przed jego oblicze Raizo co świadczy o braku jakiejkolwiek elastyczności oraz logicznego rozumowania.

Historia

Jack Attacks Mokomo Dukedom

Jack atakuje Księstwo Mokomo.

Inuarashi vs. Jack

Jack walczy z Inuarashim.

Mokomo Dukedom Poisoned

Jack używa Koro, by przejąć Księstwo Mokomo.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Jack zostaje po raz pierwszy przedstawiony w mandze gdy wraz z załogą zbliżał się do statków marynarki eskortujących Doflamingo do Impel Down. Widać wtedy zaledwie ułamek jego przyciemnionej twarzy kiedy nakazuje atak pomimo tego, że w konwoju było kilku wiceadmirałów, admirał oraz były admirał floty.

Saga Czterech Imperatorów

Akt Zou

Jack Recovering

Jack czyta o swojej domniemanej śmierci.

Po bitwie z eskortą Doflamingo, Jack został uznany oficjalnie za martwego, co potwierdziły gazety. Okazało się jednak, że pirat, choć ranny, przeżył bitwę i był bardzo niezadowolony, że świat spisał go na straty.

Jack And His Crew Defeated By Zunisha

Jack powalony trąbą Zunishy.

Umiejętności

Diabelski Owoc

Jack's Mammoth Form

Jack w formie mamuta.

Jack zjadł Diabelski Owoc typu Zoan umożliwiający mu przemianę w mamuta. Daje mu on zwiększoną siłę fizyczną, możliwość przemiany w olbrzymiego mamuta oraz przemianę w formę hybrydową.

Bronie

Jack's Weapons

Ostrza Jacka.

Jack walcząc z plemieniem minków używał dwóch bardzo długich zakrzywionych mieczy, przypominających urumi.

Walki

Niekanoniczne walki

Ciekawostki

  • Jest pierwszym piratem z ujawnioną nagrodą osiągającą miliard.

Nawigacja