FANDOM

Jack "Susza" jest członkiem Piratów Bestii, jednym z "Trzech Katastrof", a także kapitanem na statku Mammoth.

Wygląd

Jack jest bardzo wysokim, umięśnionym mężczyzną z długimi bujnymi włosami związanymi w koński ogon oraz dwa duże warkocze. Ponadto ma twarzy ma metalową szczękę, która przypomina tą Morgana czy Jean Ango. Jego szczeka jest połączona z długimi rogami trzymanymi metalowymi płytami u podstawy, podobnie do tych które nosi Avalo Pizarro. Nosi ciemną, pierzastą kurtkę bez rękawów (podobną do płaszczu Doflamingo), odkrywającą jego nagi tors, oraz na samym ubraniu dwa naramienniki z kolcami. Wydaje się też mieć przekrwione oczy. W pełnej formie Zoan, jako, że posiada owoc mamuta to posiada długie kły, gigantyczny tułów, a z jego oryginalnego wyglądu widać jego włosy i płaszcz okrywający jego plecy. Pod maską skrywa ostre jak u rekina zęby.

Osobowość

Jack jest okrutnym i bezkompromisowym człowiekiem, pokazujacy cechy szaleńca. Uwielbia niszczyć oraz zadawać ból innym. Cechuje go też kompletny brak strachu oraz zdrowego rozsądku: Zaatakował konwój wiozący Doflamingo pomimo potężnej eskorty składającej się z kilkoro wiceadmirałów, Admirała oraz byłego admirała floty. Ponadto zaatakował Minków domagając się wydania Raizo chociaż Minkowie przyrzekali, że nic nie wiedzą na ten temat ale byli gotowi na pokojowe rozwiązanie sporu i pozwolenie Jackowi i jego ludziom na przeszukanie całej wyspy. Jack jednak odmówił i dalej atakował mówiąc, że przestanie tylko wtedy gdy mieszkańcy Zou dostarczą przed jego oblicze Raizo co świadczy o braku jakiejkolwiek elastyczności oraz logicznego rozumowania.

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Jack zostaje po raz pierwszy przedstawiony w mandze gdy wraz z załogą zbliżał się do statków marynarki eskortujących Doflamingo do Impel Down. Widać wtedy zaledwie ułamek jego przyciemnionej twarzy kiedy nakazuje atak pomimo tego, że w konwoju było kilka wiceadmirałów, Admirał oraz były admirał floty.

Saga Yonko

Akt Zou

Po bitwie z eskortą Doflamingo Jack został uznany oficjalnie za martwego, co potwierdziły gazety. Okazało się jednak, że pirat, choć ranny, przeżył bitwę i był bardzo niezadowolony, że świat spisał go na straty.

004st

Jack czytający o swojej domniemanej śmierci.

Moce i Umiejętności

Broń

Jack walcząc z Plemieniem Minków używał dwóch bardzo długich zakrzywionych mieczy które wydają się być typu Urumi.

Diabelski Owoc

Jack zjadł diabelski owoc typu Zoan umożliwiający mu przemianę w mamuta. Daje mu on zwiększoną siłę fizyczną, możliwość przemiany w olbrzymiego mamuta oraz przemianę w formę hybrydową.

Walki

Ciekawostki

  • Jest piratem z drugą największą znaną nagrodą za głowę: Bsymbol1,000,000,000
  • Jest pierwszym piratem z ujawnioną nagrodą osiągającą miliard beli

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki