Fandom

One Piece Wiki

Ito Ito no Mi

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze10 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Ito Ito no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, który daje użytkownikowi moc wytwarzania i panowania nad sznurami. Ito (糸) znaczy sznur, ta nazwa została podana przez Trafalgara D. Water Lawa w rozdziale 724 i w odcinku 655. Został zjedzony przez Donquixote Doflamingo.

Moc tego Diabelskiego Owocu po raz pierwszy została pokazana w Akcie Jaya, ale nie została nazwana i opisana w żaden sposób, aż do Aktu Dressrosa.

Wygląd

Diabelski Owoc Ito Ito no Mi przypomina kształtem gruszkę o kolorze jasnoszarym lub srebrnym z charakterystycznym dla diabelskich owoców wzorem oraz z różową łodygą. Wygląd owocu został przedstawiony w rozdziale 782 we wspomnieniach Trebol'a.

Mocne i słabe strony

Użytkownik tego owocu może za pomocą nici manipulować ludźmi jakby byli marionetkami. Gdy ludzie są przeczepieni do nici, nie są w stanie się opierać. Użytkownik może również skakać po niebie przyczepiając nici do chmur. Użytkownik może również stworzyć z nici własnego sobowtóra który jest dość silny i wygląda dokładnie jak oryginał. Maksymalna długość tych nici jest nieznana, ale jest na tyle duża, aby nić mogła dosięgnąć Green Bit z Dressrosy, oraz z ziemi do chmur. Wytworzone nici choć są bardzo cienkie są niesamowicie mocne oraz tak ostre by z łatwością przeciąć kamień czy stal.

Nie wiadomo czy istnieje jakiejś ograniczenie w ilości nici jakie użytkownik może wytworzyć i kontrolować jednocześnie, jednakże obecny użytkownik owocu nie wykazuje żadnych oznak jeśli chodzi o posiadanie jakiejś ograniczonej ilości nici które może na raz kontrolować.

Użytkownik może wytwarzać nici nie tylko z rąk ale też z nóg.

Użytkownik posiada standardowe słabości użytkowników diabelskich owoców.

Przebudzenie Owocu

Przebudzenie owocu Ito Ito no Mi umożliwia użytkownikowi przekształcenie otoczenia w sznury, by wzmocnić swój sznurowy arsenał w walce z przeciwnikiem. Sprawia to, że potencjalny przeciwnik musi nie tylko uważać na użytkownika, ale też strzec się otoczenia, które może zostać również zmienione w sznur.

Zastosowanie

Techniki

Techniki Ofensywne

Przubudzone Techniki

Inne Techniki

Ciekawostki

  • Spośród wszystkich Diabelskich owoców wymienionych w serii do tej pory, owoc ten miał najdłuższy odstęp między pierwszymi demonstracjami i kiedy został nazwany. Odstęp ten to 490 rozdziałów (504 odcinki) i ponad jedenaście lat.
  • W wielu technikach tego owocu w japońskiej wymowie występuje wyraz "ito", który oznacza "sznur".
  • Jest to jedyna pokazana Paramecia, która została przebudzona.
  • Moc owocu jest podobna do działania Nui Nui no Mi Leo, ponieważ oba owoce opierają się na tworzeniu nici.
  • W anime przebudzone nici otacza różowo-fioletowa aura, podobnie jak przy Black Knight.
  • Pomimo, że Przebudzenie Ito Ito no Mi zostało wyjaśnione w rozdziale 785 i odcinku 727, to Doflamingo użył techniki (przebudzonej) Break White już w rozdziale 780 i odcinku 721.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki