FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Islewan na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Islewan[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Islewan jest ogromnym mężczyzną, którego twarz wyglądem znacznie przypomina morsa z ogromnymi kłami i dużą brodą. Nosi bliznę pod prawym okiem, oraz długie blond włosy zwisające na karku spod metalowego hełmu. Nosi również czarno-czerwony płaszcz kapitana, oraz długie rękawice sięgające niemal całej długości ramion. Dodatkowo nosi sportową zbroje składającą się z beczkowatego napierśnika i otwartych ochraniaczy na ramiona.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Islewana, poza tym, że wydaje się żywić sporym szacunkiem Białobrodego zwracając się do niego "Staruszku". Przybywa do Marineford i ryzykuje własne życie w próbie przerwania egzekucji Portgas D. Ace'a.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W pewnym momencie w przeszłości Islewan staje się rozpoznawalnym piratem i sprzymierza się z Białobrodym. Widzimy go po raz pierwszy w towarzystwie swojej załogi, gdzie razem z flotą czterdziestu dwóch niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Piratami Białobrodego atakują Marineford, aby przerwać ceremonię egzekucji Portgas D. Ace'a.

Akt po Wojnie

Islewan razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Islewanowi udaje się zdobyć pewną niesławną reputacje w Nowym Świecie, dodatkowo sprzymierzając się z załogą Piratów Białobrodego.

Bronie

Islewan dzierży sporej wielkości katanę. Wydaje się być biegły w jej użyciu.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 21, Dzień urodzin Islewana.
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Islewana

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki