FANDOM

Ishi Ishi no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala władającemu na manipulację, pochłanianie i scalanie się z kamieniem. Człowiek, który zje ten Owoc staje się Człowiekiem Przyswajającym Kamień (岩石同化人間 Ganseki Dōka Ningen). "Ishi" (石) w języku japońskim oznacza kamień. Owoc ten został zjedzony przez Pice, jednego z Oficerów Rodziny Donquixote.

Owoc ten nie został zakwalifikowany jako Logia z powodu niemożliwości zmiany ciała użytkownika w kamień i samodzielnego tworzenia go.

Mocne i słabe strony

Główną umiejętnością Ishi Ishi no Mi jest możliwość scalania się z jakąkolwiek formą kamienia. Pozwala to władającemu na kontrole wszystkiego co jest zrobione z kamienia, np. zamek Donquixote Doflamingo, jeśli tylko użytkownik ma z tym kontakt. Wydaje się, że siła tego owocu jest wprost proporcjonalna do ilości kamienia w otoczeniu użytkownika. Z tego powodu jeśli władający ma wystarczająco dużą ilość tego surowca może on regenerować swoje uszkodzenia bez końca.

Jedną ze słabości owocu jest to, iż u użytkownik musi być połączony z kamieniem by móc go kontrolować, kiedy Pica wyłonił się z wnętrza swojego kamiennego olbrzyma ten zatrzymał się w bezruchu. Ponieważ Ishi Ishi no Mi nie jest owocem typu Logia, Pica nie może zmieniać swego ciała w kamień a jedynie w niego wtapiać, ta część ciała, która znajduje się poza kamieniem wciąż jest podatna na obrażenia jak u normalnego człowieka. Oprócz tego owoce ten posiada standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Pica vs Zoro.png

Pica kontroluje zamek.

Pica używa swoich umiejętności do scalania się z każdą rzeczą stworzoną z kamienia, ukrywania się w niej i kontrolowania ją jakby była przedłużeniem jego własnego ciała. Potrafi on kontrolować cały pałac Doflamingo, który jest zrobiony w całości z kamienia, co umożliwia mu dowolną zmianę konstrukcji zamku, jak np. przesuwanie ścian korytarzy niebezpiecznie blisko siebie.
Giant Pica.png

Pica staje się olbrzymem

Ponieważ może on przyswajać kamień z zamku nie musi on przejmować się zniszczeniem swojej kamiennej formy, którą może szybko i z łatwością odbudować bez narażania swojego zdrowia. Pozwala mu to także na błyskawiczną podróż z jednego miejsca do drugiego, np. między pokojami zamkowymi, jeśli są one połączone kamieniem.

Gdy Sugar straciła przytomność, a Dressrosa zbuntowała się przeciwko Doflamingo, Pica użył swych umiejętności by przejąć kontrole nad całą wyspą, pozwolił mu na to skalisty teren na którym stoi znaczna cześć wyspy. Dzięki temu mógł zmienić wygląd wyspy jak mu się żywnie podoba, zmienił on znacznie wielkość Pola Kwiatowego kosztem innych regionów, a zamek królewski posadził na samym jej szczycie. Kontrola nad wyspą pozwoliła mu także na stworzenie wielkiego kamiennego golema, który swoim wzrostem dorównuje takim gigantom jak Oars czy Sanjuan Wolf.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza Paramecia, która pozwala scalić się z jakąś substancją.
  • Początkowo był mylony z owocem typu Logia.
  • Umiejętność Piki, która pozwala mu na regenerację kamiennego ciała w styczności z tym materiałem, upodabnia go do giganta Antaeusa z greckiej mitologii. Zoro pokonał w Pikę w podobny sposób, jak Heracles zrobił to z gigantem; odłączył go od regeneracyjnego źródła.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki