Fandom

One Piece Wiki

Iro Iro no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Iro Iro no Mi to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi robienie farby, która kamuluje osoby i przedmioty, tworząc z użytkownika Kamuflującego Człowieka (カモフラージュ人間 Kamofurāju Ningen?). Został zjedzony przez Psycho P.

Etymologia

  • "Iro" (色) znaczy po japońsku "kolor".
  • "Iroiro" (色色) znaczy po japońsku "różnorodny".

Mocne i Słabe Strony

Główną zaletą tego owocu jest moc kamuflowania rzeczy, przez co stają się prawie niewidoczne dla oka. Może być użyty do przeprowadzenia niespodziewanych ataków lub pomóc użytkownikowi w walce przez to, że przeciwnik nie może go zobaczyć. Kamuflaż działa też na wielkie obiekty jak np. statek.

Owoc jest też zdolny do zmieniania wyglądu ludzi na inne osoby, ale przebrania są słabe i zadziałają tylko na tępe osoby. Kamuflowanie nie działa na użytkowników Kenbunshoku Haki i ludzi, którzy są przeszkoleni, aby przeciwdziałać niewidzialnym przeciwnikom. Poza jest narażony na standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Użycie

Psycho P użył swojego Diabelskiego Owocu do zakamuflowania Shark Esmeraldy, umożliwiając załodze zaatakowanie niespodziewanie przeciwnika. Kamufluje też członków załogi, pozwalając im pojawić się niespodziewanie, zaskakując wroga. Maskuje również siebie, podczas walki, w celu zmylenia i zaskoczenia wroga.

Techniki

  • Kamuflomalowanie: Psycho P maluje sprayem zamierzony cel, przez co komponuje się on z otoczeniem.
  • Kopiujący Rysunek: Psycho P maluje sprayem na czyjejś twarzy, zmieniając jej wygląd na twarz kogoś innego. Jednak twarze są bardzo abstrakcyjne i mało przypominają oryginały.

Ciekawostki

  • Owoc ten podobny do Suke Suke no Mi Absaloma, tylko, że tamtem opiera się na dotyku, a ten na farbie i nie robi rzeczy niewidzialnymi.
    • To podobieństwo jest odnotowane przez nienawiść Sanji'ego do Psycho P.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki