Fandom

One Piece Wiki

Inuppe

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Inuppe (犬ッペ, Inuppe) to zombie stworzony przez Hogback'a przy pomocy mocy Kage Kage no Mi. Posiadał w sobie cień Sanji'ego, dzięki czemu mógł używać jego stylu czarnej nogi.

Wygląd

To pingwin o głowie i uszach buldoga. Jest pokryty wieloma bliznami, jego prawe oko jest przymknięte w połowie, a lewe w całości. Nosi dużą czapkę z daszkiem w czerwono białą kratę, niebieską muszkę i bandaże na tułowiu.

Osobowość

Plik:InuppeJigoro.png

Inuppe miał tą samą osobowość i pewne cechy fizyczne, jak u Sanji'ego (nawet jego lewe oko było zamknięte, ponieważ Czarnonogiego było zakryte włosami). Kiedy widzimy go po raz pierwszy zamiast walczyć po stronie innych Zombie staje w obronie Nami.

Dopiero później stał się bardziej odpowiedni jako zombie Thriller Bark, wypełniając rozkazy swojego pana bez zadawania pytań (w jego przypadku, była to Perona, a później Hogback). Widać w anime, gdy był w stanie zaatakować Nico Robin w walce (w mandze nie zostało to pokazane) - coś, co prawdziwy Sanji nigdy by nie zrobił.

Tak samo jak oryginał Inuppe kłócił się z Jigoro, który miał w sobie cień Zoro. Ich przeciwstawne charaktery okazały się dla nich słabością. Używając podstępu oraz znajomości tego faktu przez Robin i Choppera, para zombie została przez nich łatwo pokonana.

Fabuła

Akt Thriller Bark

Widząc Nami w niebezpieczeństwie, obronił ją przed innymi zwierzętami zombie. Stwierdził, że nawet na polecenie swojego pana nie skrzywdził by kobiety. Jego siła była znacznie większa od innych zwierząt zombie, można było go porównać do generałów zombie. Pomimo jego wysiłku został pokonany przez Absaloma.

Następnie stał się bardziej posłuszny w takim stopniu, że próbował przechwycić Nico Robin i Choppera w tym celu współpracował z innym zombie Jigoro.

Mimo współpracy obaj zombie nie mogli się dogadać, przypominało to relację Sanji'ego i Zoro (warto wspomnieć też, że Inuppe dostał cień Sanji'ego a Jigoro cień Zoro). Zaczęli ze sobą walczyć, a Hogback nie umyślnie rozkazał Zombie wyskoczyć przez okno co też zrobili.

Po wyskoku z budynku chwilę później Gekko Moriah wchłonął cień Jigoro jak i Inuppe.

Moce i Umiejętności

Jako, że posiadał cień Sanji'ego mógł korzystać z jego umiejętności. W rezultacie był bardzo wytrzymałym zombie mogącym z łatwością pokonać inny dzikie zombie, a nawet mierzyć się z Lolą, która była generałem zombie. Walczył na równi z dwoma władającymi (Chopper i Robin). Mimo to jako zombie nie mógł wykorzystać w pełni siły stylu czarnej nogi przez słabo wyszkolone ciało (i krótkie nogi).

Walki

  • Inuppe kontra Zombie Perony
  • Inuppe kontra Lola
  • Inuppe kontra Absalom
  • Inuppe, Hogback, Cindry i Jigoro kontra Tony Tony Chopper i Nico Robin
  • Inuppe kontra Jigoro

Ciekawostki

  • Inuppe ma zamknięte lewe oko ponieważ Sanji miał je zakryte przez grzywkę.
  • Jego czapka jest bardzo podobna do tej jaką nosił Sanji podczas Davy Back Fight.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki