Fandom

One Piece Wiki

Inu Inu no Mi, Model: Wolf

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Inu Inu no Mi, Model: Wolf jest to Diabelski Owoc typu Zoan. Pozwala on użytkownikowi zamienić się w wilka lub hybrydę człowiek-wilk. Owoc ten został zjedzony przez Jabrę.

Mocne i Słabe Strony

Owoc ten pozwala użytkownikowi stać się wilkiem lub hybrydą człowieka i wilka, który może zmieniać się pomiędzy nimi bez większego problemu. Jak wspomniał Tony Tony Chopper, ludzie którzy zjedli Zoan drapieżników, są w walce bardziej agresywni i efektywniejsi. Są też lepiej przystosowani do walki niż inni użytkownicy Zoan, których moce bazują na zwierzętach roślinożernych lub łagodnych, głównie przez swoje pazury czy kły.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych specjalnych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców, takich jak np. woda morska, Kairoseki i Haki.

Techniki

Różnice między Mangą a Anime

Ciekawostki

  • Choć nie zostało to potwierdzone, Jabra twierdzi, że kiedy przybiera formę hybrydy człowieka i wilka, zwiększa się poziom jego doriki ze względu na moce jego Diabelskiego Owocu.
  • Po raz pierwszy został pokazany podczas kłótni Jabry z Lucci'm, gdy obrażali się wzajemnie za swoje motywy zwierzęce (pies i kot), po powrocie do Enies Lobby.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki