Fandom

One Piece Wiki

Inu Inu no Mi, Model: Bake-danuki

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Inu Inu no Mi, Model: Bake-danuki na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

The Inu Inu no Mi, Model: Bake-danuki - jest Diabelskim Owocem typu Mistyczny Zoan zaprezentowanym wyłącznie w grze One Piece: Unlimited World Red. Pozwala użytkownikowi zmienić się w Jenota. Został zjedzony przez Pato.[1]

Mocne i Słabe Strony

Główną siłą tego owocu jest danie użytkownikowi siły i mocy w formie Jenota. W przypadku Pato jednak najważniejszą siłą owocu jest danie życia nieożywionemu przedmiotowi. Co więcej przedmiot ten dał przedmiotowi zdolność mowy i samodzielnego myślenia, prawdopodobnie przez bycie hybrydą Jenota.

Będąc Mistycznym Zoanem, Owoc daje władającemu pewne cechy jenota, by móc zmieniać liście w inne przedmioty. W przypadku Pato musi napisać na liściu co chcę stworzyć.

Do tej pory Owoc nie wykazuje specjalnych wad, poza standardowymi słabościami Diabelskiego Owocu.

Użycie

Widzimy Pato, kiedy zmienia liść w teleskop. Jest również widziany w postaci pióra i zmieniający liście w inne rzeczy napisane na nich. Patrick Redfield wykorzystuje zdolność Pato do tworzenia klonów różnych piratów i złoczyńców.[2]

Ciekawostki

  • Ten Diabelski Owoc jest bardzo podobny do owocu Kin'emona, który również może zmienić liście w inne obiekty.
  • Jest pierwszym niekanonicznym Mistycznym Zoanem który się pojawił.

Przypisy

  1. Bandai Games Website - Profil Pato
  2. Oficjalny Trailer z Pato używającym Owocu.

Linki Zewętrzne

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki