Fandom

One Piece Wiki

Incydent Enies Lobby

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Incydent Enies Lobby zwany też Inwazją na Enies Lobby jest to wydarzenie, które miało miejsce głównie na Enies Lobby. Został spowodowany tym, że Nico Robin poświęciła się, by ratować Piratów Słomianego Kapelusza i oddała się w ręce CP9. Załoga Słomianych zawarła sojusz z Kompanią Galley-La i Rodziną Franky'ego, by pokonać CP9.

Prolog

Przez kilka lat Światowy Rząd próbował oficjalnie, oraz przez szpiegów, zdobyć w Water 7 plany Plutona – potężnego statku wojennego oraz jednej z trzech starożytnych broni. Kiedy dotarła do nich informacja, że do wyspy zbliżają się Piraci Słomianego Kapelusza wśród których była jedyna znana na świecie osoba która miała wiedzę, by móc znaleźć oryginalny okręt – Nico Robin –  zdecydowali się podjąć zdecydowane działania. Szantażem i groźbą użycia Buster Call przeciw słomianym zmusili Robin do współpracy obiecując w zamian, że pozwolą reszcie jej przyjaciół opuścić Water 7. Zmuszona do współpracy Robin wzięła udział w zamachu na burmistrza miasta, szefa Galley-La i ostatniego znanego właściciela planów Plutona – Iceburga. Pierwszy zamach był celowo nieudany by Iceburg mógł przeżyć i zwalić winę na piratów z którymi Nico Robin przybyła na wyspę. Niesłusznie oskarżeni Piraci Słomianego Kapelusza, nie wiedząc czemu ich przyjaciółka nagle zniknęła i postrzeliła burmistrza, zdecydowali się na konfrontację domyślając się, że zabójcy spróbują w nocy znów zaatakować Iceburga. Skrytobójcy istotnie zaatakowali i zdołali wyciągnąć od Iceburga informację o tym kto ma plany Plutona. Zanim jednak zdążyli zabić świadków zdarzenia interweniowali piraci. Wyszło na jaw, że skrytobójcy to CP9 – tajna organizacja Światowego Rządu z licencją na zabijanie. Wywiązała się walka w wyniku której Luffy, Zoro i Nami zostali wyrzuceni z budynku przez okno, a Iceburg i jego pracownik Paulie zostali związani i zostawieni w podpalonym w wyniku wybuchu budynku. CP9 ruszyło w głąb miasta w poszukiwaniu osoby o imieniu Cutty Flam, czyli Frankiego, by zabrać od niego plany Plutona. Udało im się go znaleźć oraz aresztować razem z Usoppem który był w tym samym miejscu. Zapomnieli jednak, że w płonącym budynku Iceburga został też Chopper który ocalił niedoszłe ofiary CP9 przed śmiercią w płomieniach. Gdy Iceburg się przebudził oczyścił słomianych kapeluszy z wszystkich zarzutów oraz powiedział Nami prawdę którą usłyszał od Robin – że zrobiła to wszystko by chronić resztę swej załogi przed Globalnym Rządem. W międzyczasie CP9 zabrało Usoppa, Frankiego i Robin do morskiego pociągu zmierzającego do Enies Lobby. Na pokład jednak zdołał się przed odjazdem wślizgnąć Sanji. Nami tymczasem odnalazła resztę Słomianych Kapeluszy i powiedziała im prawdę o Robin. Po usłyszeniu historii wszyscy piraci załogi obecni jeszcze w Water 7 zdecydowali się ruszyć w pościg za morskim pociągiem. Otrzymali wsparcie od Iceburga i Kokoro w postaci pierwszego prototypu pociągu – Roketmana. Zanim wyruszyli w drogę znalazła ich rodzina frankiego która poprosiła o możliwość przyłączenia się do słomianych, gdyż chcieli uratować swojego przywódcę. Do morskiego pociągu piratów wślizgnęli się również członkowie Galley-La: Paulie, Peeply Lulu oraz Tilestone którzy pragnęli wspomóc piratów by w ten sposób zemścić się na prawdziwych skrytobójcach. Tak skompletowani sojusznicy ruszyli w kierunku Enies Lobby by uratować swych kamratów.

Bitwa w Morskim Pociągu

Inwazja

Wypowiedzenie wojny

Słomiani kontra CP9

Buster Call

Opuszczenie Enies Lobby

Następstwa

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki