FANDOM

175px-Luffychibi.png

Inazuma (イナズマ Inazuma) jest to Rewolucjonista pochodzący z South Blue. Jest też okamą, służącym u Emporio Ivankova. Dzięki zdolnościom owocu Horu Horu no Mi może być zarówno mężczyzną, jak i kobietą. Sam Inazuma jest użytkownikiem Diabelskiego Owocu Choki Choki no Mi.

Wygląd

Inazuma as a Female.png

Inazuma jako kobieta

Jego wygląd jest oryginalny, jakby był podzielony na pół pod względem kolorystyki zarówno w ubraniu jak i fryzurze. Ma na sobie koszulę z wielką muchą, a na to płaszcz oraz okulary na twarzy. Lewa strona głównie jest pomarańczowa oprócz prawej połowy muchy, która podchodzi pod czerwień oraz białej koszuli. Zaś prawa strona jest biała jedynie mucha ma żółty kolor oraz niebieskie lewe szkiełko okulara. Ma bliznę na prawej stronie twarzy w kształcie błyskawicy.Jako kobieta nie zmienia się za bardzo oprócz przyrostu piersi i węższej sylwetce.

Osobowość

Inazuma przeważnie jest poważny i zrównoważony jego twarz jest prawie pozbawiona emocji. Emocje pokazuje tylko w krytycznych momentach w takich jak np: zdał sobie sprawę, że Ivankov został pokonany przez Magellana.

Jako kobieta, Inazuma jest ciepły i pogodny, w ostrym kontraście z jej płcią męską. Ponadto Inazuma w odróżnieniu do innych Okama nie jest ekstrawagancki w stosunku do swojej płci.

Inazuma jest niezwykle lojalny wobec Ivankov.

Relacje

Emporio Ivankov

Inazuma jest niezwykle lojalny wobec Ivankov, widać to było przy sytuacji gdy postanowił pozostać w Impel Down by poczekać na Ivankov. Pokazał panikę gdy dowiedział się, że Ivankov został pokonany przez Magellana. Inazuma również nie atakują dopóki Ivankov nie rozkaże mu tego.

Główna strona: Emporio Ivankov

Historia

Fabuła

Akt Impel Down

Kiedy Luffy i jego towarzysze zaczęli powodować zamieszanie w Impel Down, Inazuma i reszta Okama byli świadkami ich wyczynów oglądali je przez monitoring. Po tym jak Luffy został przeniesiony na Poziom 5, Inazuma przemierzał las z poziomu 5 i był świadkiem krwawego spotkania Luffy'ego i Mr 2 z wilkami. Widział także wykorzystanie przez Luffy'ego Haki, Inazuma postanowił przetransportować Luffy'ego do Ivankov. Emporio Ivankov głęboko poruszony ranami Luffy'ego i Mr 2 postanawia im pomóc. Leczenie Luffy'ego było o wiele bardziej dłuższe i bolesne gdyż został on zatruty przez Magellana trwało 10 godzin.

Po 10 godzinach intensywnej terapii, Inazuma i reszta Okama byli zaskoczeni, że Młody Pirat był w stanie przetrwać wszystkie boleści w tak krótkim czasie. Kiedy Luffy zakończył swoją kurację przypadkowo ujawnił, że jest synem Monkey D Dragona, Iva założył, że Portagas D Ace był również synem Dragona. Z powodu tego nieporozumienia, oboje postanowili uciec z Impel Down i uratować Ace.

Po długich walkach i przejściach przez pułapki i niebezpieczne korytarze dotarli do Poziomu 6 lecz okazało się, że jest za późno ponieważ Portagas D Ace ruszył już w stronę miejsca swojej egzekucji Marineford.

Zdesperowani postanowili by dostać się na pierwsze piętro za pomocą ekspresowej windy. Winda była jednak zbyt daleko a poza tym była zablokowana. Schody także były poza ich zasięgiem gdyby tego było mało trujący gaz dostawał się do pomieszczenia gdzie znajdował się Inazuma i jego sojusznicy. Na szczęście Inazuma zablokował dopływ gazu wykorzystując przy tym moc swojego Owocu, przecinając kafelki i blokując nimi otwór. Chociaż sytuacja wydawała się niezbyt ciekawa ponieważ Ace był już daleko, wszyscy byli napędzani determinacją Luffy'ego, Inazuma i reszta grupy zadecydowała, że będą ratować Ace nawet na samym Marineford. Postanowili wziąć jeszcze dwóch więźniów Crocodile oraz Jinbe. Iva szantażował Crocodile, że jeżeli ten obróci się przeciwko nim zdradzi jego sekret.

Po przecięciu i rozebraniu kilka podług by zrobić z nich ścieżki, Inazuma i inni sprzymierzeni więźniowie z pomocą Diabelskiego Owocu Crocodile zdołali uciec do poziomu wyżej. Inazuma zebrał się z resztą mieszkańców Newkama Land i zaczęli zamieszki w więzieniu by pomóc Luffy'emu w ucieczce. Podczas podróżowania na górę Impel Down stopniowo uwalniali coraz to więcej więźniów. Nawet Blugori oraz Demoniczne bestie z Impel Down nie potrafiły ich zahamować, gdy przemieścili się do poziomu 3 Luffy pokonał Hannyabala. Nagle, Inazuma i reszta stanęli twarzą w twarz z Marshall D Teachem i jego załogą.

Po walce miedzy Luffy'm a Czarnobrodym, Inazuma i inni osiągnęli Poziom 3 a następnie ze wskazówkami Ivy który w tym czasie walczył z Magellanem próbowali dostać się na Poziom 2, Inazuma jednak postanawia poczekać na Emporio Ivankov zostając w tyle za resztą. Inazuma spodziewając się Ivy spotkał zwycięskiego Magellana i został z łatwością przez niego pokonany dzięki truciźnie.

Na szczęście Inazuma został uratowany przez Ivankov który mimo, że przegrał walkę to zachował swoje życie. Choć oboje ledwo żywi przez truciznę Magellana szybko dogonili Luffy'ego i resztę. Gdy wszyscy myśleli, że mogą odetchnąć mylili się gdy pojawił się rozwścieczony Magellan stosując swoją najpotężniejszą technikę Stosując się do poleceń Jinbe przez Den Den Mushi, wszyscy złapali się ogromnej głowie Ivankov i chodź ten ruch był nieco idiotyczny to zadziałał, Ivankov dzięki swojej umiejętności Hell Wink został odrzucona tym samym niszcząc mur otaczający Impel Down. Z polecenia Jinbe wszyscy wskoczyli do morza i zostali uratowani przez Królów Mórz.

Akt Marineford

Po tym jak Inazuma został potraktowany trucizną Magellana, Ivankov decyduje się nie leczyć go za pomocą swojej mocy ponieważ twierdzi, że jest zbyt cennym rewolucjonistą i musi sam wyzdrowieć a hormony Ivankov skracają życie.

Inazuma makes a path.png

Podczas bitwy na Marineford, Inazuma wyłania się z włosów Emporio Ivankov i wykorzystując swoją moc Diabelskiego Owocu by stworzyć most na platformę egzekucyjną. To pozwala Luffy'emu dostać się do Ace sam

Inazuma postanawia zostać i odeprzeć każdego kto się zbliży tym samym osłaniając tyły Luffy'ego.

Gdy Garp niszczy część mostu, Inazuma zaczyna panikować. Następnie gdy Emporio Ivankov stosuje Hell Wink na Akainu, Czerwony Pies mści się na Ivankov i Inazumie i atakuje ich. Po zakończeniu wojny Ivankov i inni Okama uciekli z pola bitwy dzięki statku na którym znajdowała się Boa Hancock przetransportowali się do królestwa Kamabakka.

Akt Po Wojnie

Inazuma wraz z Ivankov dostali się do wyspy momoiro, Inazuma przemieniony w kobietę alarmuje Emporio Ivankov, że rozmowa pochodziła z Baltigo.

Moce i Umiejętności

Inazuma jest utalentowanym wojownikiem który jest w stanie walczyć jednocześnie utrzymując kieliszek wina w ręce.

Chodź wydaje się przeważnie walczyć za pomocą swojego Diabelskiego Owocu, jest on również biegły w walce bez niego. Nawet więźniowie z poziomu 6 komplementują jego umiejętności.

Diabelski Owoc

Główna strona: Choki Choki no Mi
Inazuma.jpg

Inazuma używający moc diabelskiego owocu

Moce Diabelskiego Owocu zmieniły go we Władającego Nożyczkami. Umożliwiło mu to na cięcie wszystkiego jak kartkę papieru. Widzieliśmy jak dotąd tylko zamienia ręce w ostrza nożyczek.

Walki

  • Inazum, Luffy i Emporio Ivankov kontra Strażnicy Impel Down i wilki
  • Inzuma kontra Magellan
  • Inazuma i Emporio Ivankov kontra Akainu

Różnice między anime i mangą

Wczesne One Piece

Początkowo Inazuma miał zjeść Zoan Kraba.

Ciekawostki

  • Inazuma (稲 妻?) To po japońsku "błyskawica". Odnosi się to do jego blizny na twarzy.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki