FANDOM

Hydra (毒竜(ヒドラ) Hidora) to technika Diabelskiego Owocu Doku Doku no Mi.

Opis

Popisowa technika Magellana. Po wyprodukowaniu dużej ilości płynnej trucizny ze swojego ciała, Magellan jest w stanie manipulować trucizną w postaci trójgłowego smoka. Wydaje się, że ów stwór może nawet oddzielić się od Magellana, aby kontynuować pościg za uciekającymi przeciwników. Ewentualnie kierownik Impel Down może produkować głowy smoka z płynnej trucizny ze swoich ramion, które rozciągają się do ataku na jednego przeciwnika. Tym stworzeniem, Magellan jest w stanie zatopić każdego przeciwnika w śmiertelnej truciźnie. Poziom toksyczności jest tak przytłaczający, że rzeczywiście powoduje niefortunną śmierć ofiary poprzez rozpuszczenie. Trucizna działa na system nerwowy, paraliżując ofiarę i czyniąc jej rozdzierający ból, dopóki nie umrze. Technika ta wydaje się być owiana bardzo złą sławą w murach Impel Down, ponieważ wszyscy więźniowie wiedzą i boją się jej nazwę i właściwości. Ogień wydaje się zneutralizować płyn, z którego Hydra jest wykonana, zapobiega to również jej całkowitej odbudowie. Jeżeli jedna z jego głów została spalona, nie może całkowicie się zregenerować, nawet gdy Magellan schowa ją w swoim ciele. Pojęcie to jest podobne do słabości mitologicznego potwora, Hydry, od którego technika jest nazwana. Podczas gdy Hydra może zregenerować odciętą głowę, to nie może, jeżeli podstawa głowy została spalona. Po raz pierwszy technika była widziana używana na więźniach. W anime, atak ten wydaje się posiadać własną świadomość; rozproszony przez Mr. 2 gonił Luffy'ego (lub po prostu głowa porusza się zgodnie z wolą Magellana).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki