Fandom

One Piece Wiki

Horo Horo no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Mini hoolow.jpg
Negative hollow.jpg

Horo Horo no Mi jest to Diabelski owoc typu Paramecia, który umożliwia wprowadzenie przeciwnika w depresje oraz tworzenie bomb poprzez rzucanie duszkami, pozwala też wyjąć swojego ducha z ciała a następnie go kontrolować lecz ciało jest wtedy bezbronne. Owoc ten został zjedzony przez Peronę.

Mocne i słabe strony

Główna moc owocu pozwala na tworzenie duchów wpędzających w depresję, jednak nie działa ona na Pesymistów n.p Usopp. Pozwala on też na tworzenie małych i dużych bomb-duchów a także na wyjmowanie duszy ze swojego ciała.

poza pesymistami których można ewentualnie wysadzić, owoc ten ma słabości każdego innego owocu.

Zastosowanie

Techniki

Negative Hollow

Perona tworzy duchy które wlatując w przeciwnika wywołują u niego depesję.

Toku Hollow

Perona tworzy Dużego grubego ducha

Kamikaze Rap

Perona detonuję stworzonego wcześniej ducha, by użyć tej techniki trzeba użyć Toku Hollow.

Mini Hollow

Perona tworzy kilka małych duchów które uczepiają się wroga.

Ghost Rap

Perona detonuję małe duchy, do użycia tej techniki trzeba użyć Mini Hollow.

Yonbai no Negative Kogeki

Perona wysyła cztery duchy takie jak w Negative Hollow, jednak w tym wypadku duchy mogą zaatakować kilka osób zamiast jednej.

Ciekawostki

  • Nazwa owocu przypomina unikalny śmiech Perony - Horohorohoro. Podobnie jest z Białobrodym (Gura Gura no Mi - Gurararara)i Breedem (Peto Peto no Mi - Petotototo).
  • Po przeskoku Perona może używać niektórych mocy związanych poprzednio z opuszczaniem ciała (np. latanie) bez robienia tego. Może to znaczyć, że stała się silniejsza lub ulepszyła swoje władanie mocą owocu w ciągu dwóch lat.
  • Opuszczanie ciała pod postacią ducha jest podobne do Yomi Yomi no Mi Brooka.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki