Fandom

One Piece Wiki

Horn Point

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Horn Pointt (角強化(ホーンポイント) Hōn Pointo) to jedna z 4 form przy użyciu Rumble Balla, a po przeskoku jedna z 6 naturalnych form.

Opis

W tej formie Chopper ma ludzkie ramiona, które są pokryte futrem. W celu wyrównania z dużym obciążeniem jego głowy jego ramiona są postawione na ziemi. Tych wielkich rogów Chopper może ich używać na wiele różnych sposobów, na przykład przy użyciu jako dużej łopaty. Chopper najpierw używa Horn Point przeciwko Mr. 4 i Miss Merry Christmas, nazywając ją swoją "najpotężniejszą formą".

Po dwóch latach, ta forma Choppera ewoluowała i zmieniła się drastycznie. Może teraz stanąć na dwóch nogach w tej formie, a kształt i wielkość jego rogów, zmieniły się i wzrosła znacznie, choć nie są mniej ostre staje się znacznie grubsze, przypominają rogi owada jelonka rogacza. Jego przedramiona są duże (podobne jak u Franky'ego sprzed przeskokiem) i teraz ma kopyta zamiast rąk. Ponadto jego nogi i stopy mają strukturę humanoidalny choć nadal są one kopytami. Twarz Choppera jest podobny do jego formy Brain Point i ma on również na plecach futro. On stał się wyższy, jak również i jest teraz wykwalifikowany z kopania do tego stopnia, że ​​jest on porównywalny do Darumy z załogi Nowych Piratów Ryboludzi. Nie wiadomo, czy jeszcze może przekształcić się w jego dawnej formie Horn Point.

Techniki

Technika Choppera

Drużynowa Technika

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki