FANDOM

Ludź-Ludziowoc, Model: Budda to Diabelski Owoc typu Mityczny Zoan pozwalający władającemu na przemianę w wielką statuę buddy zgodnie z własną wolą. Został zjedzony przez Sengoku, admirała Marynarki Wojennej.

Etymologia

  • Hito (人) oznacza po japońsku "człowieka".
  • Daibutsu oznacza po japońsku statuę złotego Buddy.
  • W tłumaczeniu Viz Manga owoc nazwany jest Human-Human Fruit, Model Buddha.

Mocne i słabe strony

Główną mocą tego owocu jest to, że pozwala na przekształcenie w Wielką Buddo-podobną istotę, która zyskuje ekstremalny wzrost w siłę, aby dopasować jego wielkość. W tej formie, kończyny Sengoku wyrastają z proporcji, dając mu nienormalnie duże ramiona i stosunkowo małe nogi. Jego całe ciało nabiera złotej barwy, podobnej do posągu z polerowanego złota (szary kolor w grze Gigant Battle) w uzupełnieniu do pełnego i hybrydowa transformacji, które są dostępne dla wszystkich użytkowników Zoan. Może użyć uderzenia dłoni do wywoływania potężnych fali wstrząsów. Ten Diabelski Owoc nie ma widocznych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Sengoku Attacks the Blackbeard Pirates

Sengoku uderza załogę Czarnobrodego.

Sengoku dotąd jak widzieliśmy używał mocy owocu celu bojowych, zwiększając swoją siłę uderzenia z jego zwiększonej wielkości, do punktu na szkodę pod ciśnieniem gumowym ciele Monkey D. Luffy i niszcząc rusztowanie one tylko, nawet jeśli został on zablokowany przez twardsze niż stal woskiem techniką "Candle Wall". Sengoku może wywoływać złote fale uderzeniowe powodują ciężkie i rozległe szkody w grupa wrogów, i był wystarczająco silny, by zranić nawet Piratów Czarnobrodego. W anime, te fale uderzeniowe okazują się być wystarczająco silne, aby zderzyć wobec z falami uderzeniowymi stworzonych przez Marshall D. Teach użycie owocu Gura Gura no Mi.

Sengoku po raz pierwszy użył moce owocu w próbie wykonania egzekucje na Luffy i zarówno na Ace, w pobliżu żołnierzy Marynarki zauważyli, że nigdy nie widziałem go takim postaci sugerując, że rzadko zmienia. Kiedy on jest przekształcony na chwile było wszystko Marineford skąpane w oślepiającym złotym świetle.

Ciekawostki

Buddha statue

Statua złotego Buddy.

  • Sengoku z powodu mocy swego diabelskiego owocu ma nadany pseudonim "Budda".
  • Chociaż nazwa owocu tłumaczy się "Wielka Budda", "Daibutsu" dokładniej odnosi się do posągu Buddy, a nie jako rzeczywistego Buddy, który pasuje z jego złotego koloru skóry, a włosy stają się wyboista jak gdyby masywne.
  • Kiedy Sengoku przemienia w mandze, jego kapelusz pozornie zniknie i mundur zostanie zawiązany wokół bioder (proces przemiany nie został pokazany) mimo wszystko zmienia kolor i powiększa z nim. W anime, jego kapelusz spadał a jego afro rozszerza się.
  • Nie wiadomo, czy przemiana używana do tej pory jest jego hybrydowe formą lub jego pełna forma Wielkiej Buddy.

Nawigacja