Fandom

One Piece Wiki

Hito Hito no Mi, Model: Daibutsu

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Hito Hito no Mi, Model: Daibutsu (ヒトヒトの実 モデル:大仏 Hito Hito no Mi, Moderu: Daibutsu) to Diabelski Owoc typu Mityczny Zoan, który umożliwia jego użytkownikowi przekształcić się w Daibutsu (olbrzymi posąg Buddy) do woli. "Hito" to po japońsku "człowiek". Nazwa owocu została ujawniona w tomie 60 w SBS. Został zjedzony przez Sengoku, byłego admirała Floty Marynarki.

Mocne i Słabe Strony

Główną mocą tego owocu jest to, że pozwala na przekształcenie w Wielką Buddo-podobną istotę, która zyskuje ekstremalny wzrost w siłę, aby dopasować jego wielkość. W tej formie, kończyny Sengoku wyrastają z proporcji, dając mu nienormalnie duże ramiona i stosunkowo małe nogi. Jego całe ciało nabiera złotej barwy, podobnej do posągu z polerowanego złota (szary kolor w grze Gigant Battle) w uzupełnieniu do pełnego i hybrydowa transformacji, które są dostępne dla wszystkich użytkowników Zoan. Może użyć uderzenia dłoni do wywoływania potężnych fali wstrząsów. Ten Diabelski Owoc nie ma widocznych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

02HitoHitonoMiModelDaibutsu.jpg

Sengoku mierzy się z Czarnobrodym

Sengoku dotąd jak widzieliśmy używał mocy owocu celu bojowych, zwiększając swoją siłę uderzenia z jego zwiększonej wielkości, do punktu na szkodę pod ciśnieniem gumowym ciele Monkey D. Luffy i niszcząc rusztowanie one tylko, nawet jeśli został on zablokowany przez twardsze niż stal woskiem techniką "Candle Wall". Sengoku może wywoływać złote fale uderzeniowe powodują ciężkie i rozległe szkody w grupa wrogów, i był wystarczająco silny, by zranić nawet Piratów Czarnobrodego. W anime, te fale uderzeniowe okazują się być wystarczająco silne, aby zderzyć wobec z falami uderzeniowymi stworzonych przez Marshall D. Teach użycie owocu Gura Gura no Mi.

Sengoku po raz pierwszy użył moce owocu w próbie wykonania egzekucje na Luffy i zarówno na Ace, w pobliżu żołnierzy Marynarki zauważyli, że nigdy nie widziałem go takim postaci sugerując, że rzadko zmienia. Kiedy on jest przekształcony na chwile było wszystko Marineford skąpane w oślepiającym złotym świetle.

Ciekawostki

Buddha statue.PNG

Statua Złotego Buddy

  • Sengoku z powodu mocy swego diabelskiego owocu ma nadany pseudonim "Budda".
  • Chociaż nazwa owocu tłumaczy się "Wielka Budda", "Daibutsu" dokładniej odnosi się do posągu Buddy, a nie jako rzeczywistego Buddy, który pasuje z jego złotego koloru skóry, a włosy stają się wyboista jak gdyby masywne.
  • Kiedy Sengoku przemienia w mandze, jego kapelusz pozornie zniknie i mundur zostanie zawiązany wokół bioder (proces przemiany nie został pokazany) mimo wszystko zmienia kolor i powiększa z nim. W anime, jego kapelusz spadał a jego afro rozszerza się.
  • Nie wiadomo, czy przemiana używana do tej pory jest jego hybrydowe formą lub jego pełna forma Wielkiej Buddy.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki