FANDOM

Hira Hira no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na sprawianie, by wszystko czego dotknie stawało się płaskie i trzepoczące jak sukno lub flaga. Owoc sprawia, że władający staje się Człowiekiem-Flagą (旗 (フラッグ) 人間 Furaggu Ningen). Został zjedzony przez Diamante.

Etymologia

  • Hirahira to japońska onomatopeja określająca trzepotanie.
  • W dubbingu FUNimation owoc nazwany jest Ripple-Ripple Fruit.

Mocne i słabe strony

Moc Hira Hira

Diamante zmienia swoje ciało we flagę.

Owoc ten pozwala użytkownikowi na spłaszczenie czegokolwiek do formy podobnej, do flagi. Spłaszczony przedmiot wciąż zachowuje swoje właściwości, takie jak np. wytrzymałość, siła czy ostrość. Wyjątkiem jest ciężar przedmiotu, który zmienia się w podobny jak u flagi. Władający może dowolnie manipulować i zmieniać kształty spłaszczonego przedmiotu. Posiada on także umiejętność zamienienia siebie samego we flagę.

Nie wydaje się żeby Hira Hira no Mi posiadał jakieś szczególne słabości oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców.

Zastosowanie

Diamante używa swych mocy na kilka różnych sposobów. Jednym z nich jest zmiana stalowego bloku w pelerynę, którą dzięki zachowaniu jej właściwości Diamante może używać jak tarcze. Może on także zmieniać swoje bronie w różne formy, jak np. miecz w głowę byka czy maczugę w medal. Diamante może także zmieniać samego siebie w flagę, co wykorzystał by bezpiecznie opaść na ziemie po upadku.

Techniki

Ciekawostki

  • Owoc ten jest podobny do dwóch innych Diabelskich Owoców, Choki Choki no Mi i Woshu Woshu no Mi.
    • Podobieństwo do Choki Choki no Mi to dodawanie elastyczności i manipulacja rzeczami przy zachowaniu ich właściwości, takich jak wytrzymałość czy ostrość.
    • Oba owoce, Hira Hira no Mi i Woshu Woshu no Mi, pozwalają na spłaszczenie różnych rzeczy, w przypadku Woshu Woshu no Mi dodatkowo są to jeszcze ludzie.
  • "Hira" w języku urdu, hindi i bengalskim znaczy diament. Pasuje to świetnie do imienia władającego tym owocem.
  • Użycie mocy owocu przez Diamante do zmieniania kształtu swojego miecza, przypomina styl walki Ohma, walczącego Eisen Whip.

Nawigacja