FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=479 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Leviathan a korekterem jest Brena

"Czarna Klatka" Hina (黒檻のヒナ - Kuro Ori no Hina) jest kontradmirałem marynarki, a także dawną koleżanką z klasy vice-admirała Smokera. Jako kobieta hojnie obdarzoną przez naturę jest również obiektem westchnień Jango i Fullbody'ego jak ich przełożoną.

Wygląd

Hina jest wysoką, szczupłą kobietą o długich włosach sięgających bioder, które okalają jej twarz po obu stronach. Pomimo tego, że jej włosy są różowe w mandze bądź anime, Oda pierwotnie kolorował je na złoty-blond. Jej duże piersi, wąska talia i duża pupa, przyciągają służących jej marynarzy, a także niektórych piratów. Hina ma ciemno brązowe oczy, a jej usta są zawsze pomalowane czerwoną szminką. Sporadycznie pali.

Podczas swojego debiutu nosiła purpurowy garnitur, białą koszulę, a na nogach zaś miała brązowe buty. Jej drugi strój składa się z purpurowej koszuli o złotych motywach na przodzie i wielkim dekolcie odsłaniającym jej duży biust. Nosi także spodnie pod kolor i buty o wysokim obcasie. Jej szyję przyozdabia naszyjnik ze srebrnych paciorków, oczy zaś, zasłaniają okulary przeciwsłoneczne, które Hina naciąga czasem na czoło. Zależnie od tego czy kobieta jest na służbie czy też nie do jej ubioru dochodzi marynarski płaszcz, który nosi na ramionach niczym pelerynę. Podczas walki, często wkłada na dłonie ciemnobrązowe rękawice.

Galeria

Hina as a Child
Hina jako Dziecko.
Hina as a Young Marine in the Manga
Młoda Hina w Marynarcie (manga).
Hina as a Young Marine in Film Z
Młoda Hina w Marynarce (Film 12).
Hina's Initial Manga Outfit
Początkowy strój Hiny w mandze.
Hina Manga Color Scheme
Schemat kolorów Hiny w mandze.
Hina Portrait
Twarz Hiny w mandze.
Hina's Outfit at Marineford
Hina Podczas Wojny na Marineford
Hina in One Py Berry Match

Osobowość

Hina ma tendencje do mówienia o sobie w trzeciej osobie, co wedle jej podwładnych dodaje jej uroku. Dla młodych dzieci w Japonii normalnym jest nazywanie się swoim imieniem jak np. "Hina przegrała". Postrzegane jest to jako "słodkie". Jakkolwiek urocze by to nie było, Hina w zimny sposób spławia wszystkich możliwych adoratorów. Kobieta wydaje się okazywać szacunek niemal każdemu, bez względu na to czy jest to wróg czy przyjaciel. Doskonale to widać widać po jej walce z Luffym, gdy przyznała się do porażki.

Relacje

Smoker

Główna strona: Smoker

Hina przyjaźni się z vice-admirałem Smokerem. Oboje zaciągnęli się do Marynarki w podobnym czasie. Wielokrotnie wyciągała go z kłopotów, których skutkiem mogłoby być zwolnienie go ze służby w marynarce.

Jango i Fullbody

Główna strona: Jango
Główna strona: Fullbody

Hina jest obiektem westchnień obu mężczyzn. Kobieta jednak odrzuca wszelkie możliwe próby zdobycia jej serca przez swoich podwładnych traktując ich jak idiotów. Jednak pomimo tego wciąż pozwala im pod sobą służyć.

Historia

Wiele lat temu Hina zaciągnęła się do marynarki. W akademii poznała Smokera. Podczas, gdy ona była przykładem świetnego studenta, on był rozrabiaką. Dziewczyna wielokrotnie wyciągała go z różnych opresji.

Fabuła

Mini Akt - Taneczny Raj Jango

Hina po raz pierwszy pojawiła się w mandze w historii obrazkowej Jango, który wraz z Fullbodym został jej podwładnym po tym jak zobaczył ją w porcie.

Saga Alabasta

Akt Alabasta

Formalnie Hina pojawiła się podczas ucieczki Słomkowych Kapeluszy z Alabasty. Wyłamała się z formacji, by schwytać Luffy'ego, którym tak naprawdę okazał się być Mr. 2 Bon Kurei, używający zdolności swojego diabelskiego owocu Mane Mane. Hina zaniechała pościgu za piratami, gdy Luffy zniszczył jej statek za pomocą włóczni, którymi zaatakowali go jej podwładni ze Szwadronu Czarnej Włóczni.

Mini Akt - Operacja Miss Goldenweek pod nazwą "Spoktanie Baroque"

Hina pojmała Miss Valentine. Jednak i tym razem została oszukana przez Mr. 2, który tym razem przy pomocy swoich mocy podszył się pod Mr. 3.

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Awase Baori

Hina próbowała złapać Luffy'ego i pozostałych piratów za pomocą Awase Baori.

Podobnie jak wielu innych marynarzy również i Hina stawiła się w kwaterze głównej marynarki na rozkaz Sengoku. Na miejscu wysłuchała przemówień admirała floty dotyczących przeszłości Ace'a, a także podjęła walkę z piratami, którzy zaatakowali Marineford. Podczas starcia z Luffym próbowała pojmać go przy użyciu ataku Awase Baori. Słomkowy uniknął go dzięki technice Gear Second i zbiegł. Po nieudanym ataku Hina przyznała się do porażki.

Film Z

Hina pojawiła się na krótko gdy admirałowie i vice-admirałowie razem z Sakazukim oglądali i omawiali nagranie z występku Z.

Moce i Umiejętności

Jako kapitan marynarki Hina dowodzi wieloma poniższymi oficerami jak np. Jango czy Fullbody. Kobieta udowodniła, że jest bardzo spostrzegawcza, gdyż zdemaskowała Miss Goldenweek, Mr. 5 i Miss Valentine pomimo ich przebrania, po tym jak rzuciła okiem na ich listy gończe.

Hina jest także wprawna w walce w zwarciu, gdyż nie ustąpiła pola i przy pomocy swoich zdolności, pokonała w starciu jeden na jeden Mr. 2 Bon Kurei.

Diabelski Owoc

The Ori Ori no Mi in Action

Hina używająca mocy Ori Ori no Mi.

Główna strona: Ori Ori no Mi

Pseudonim Hina Czarna Klatka wziął się od jej zdolności, które nabyła po skonsumowaniu diabelskiego owocu Ori Ori (オリオリ). Jej moc polega na więzieniu swoich przeciwników. Hina może tego dokonać na dwa sposoby. Pozwalając oponentom przeniknąć przez swe ciało lub pozwolić im przeniknąć przez metalowe kraty. W obu przypadkach agresor zostaje skuty wielkim pierścieniem żelaza, który uniemożliwia mu wszelkie ruchy.

Bronie

Hina ma do swojej dyspozycji Korpus Czarnej Klatki. Jak na razie tylko żołnierze ze Szwadronu Czarnej Włóczni wchodzący w skład korpusu byli pokazani w akcji.

Walki

Ciekawostki

  • Dzień urodzin Hiny czyli 3 marca wypada podczas japońskiego święta Hina-Matsuri zwanego także Dniem Dziewczyn, stąd też prawdopodobnie jej imię.
  • W trzecim japońskim konkursie popularności, Hina uplasowała się na 36 miejscu ze 115 głosami. W czwartym zaś spadła na miejsce 62 z 27 głosami.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki