Fandom

One Piece Wiki

Higuma

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Twoje błagania go nie uratują, bo strasznie mnie wkurzył. To gumowe ścierwo ośmieliło ze mnie kpić, a takiej zniewagi nie wybaczam."
— Higuma do Woopa Slapa w "Romance Dawn - Świt Przygody"

Higuma (ヒグマ Higuma) był pierwszym antagonistą w serii One Piece i jednym z trzech głównych antagonistów Aktu Romance Dawn.

Wygląd

Higuma był wysokim brunetem z bródką i blizną w kształcie litery "X" nad prawym okiem. Nosił purpurowy płaszcz (anime był on ciemniejszy niż w mandze), białą koszulę i czarne spodnie. Na szyi miał złoty naszyjnik. Nad górną wargą miał też mały wąsik.

Galeria

Higuma Bounty Poster.png
List gończy Higumy przedstawiony w Epizodzie Luffy'ego.
Higuma Digital Colored Manga.png
Higuma w kolorowej mandze.

Charakterystyka

Więc to są piraci? Pierwszy raz widzę piratów. Wyglądacie jak banda tępaków.

—Higuma o piratach

Higuma zachowywał się jakby wszystko należało do niego i był panem świata. Pysznił się tym, że zabił 56 ludzi. Pokazywał swoją dumę piratom, którymi zresztą gardził nazywając tchórzami. Miał wizerunek mordercy, ale w rzeczywistości był tchórzem. Pierwszy raz to mogliśmy zobaczyć, gdy Benn Beckman pokonał wszystkich jego ludzi w obliczu śmierci.

Historia

Przeszłość Luffy'ego

Higuma Mocks Shanks.png

Higuma i Shanks

Higuma wtargnął do baru Makino kopiąc drzwi. Na wejściu uznał piratów za bandę tępaków. Stanął obok Shanksa. Powiedział, że jest bandytą i że nie szuka awantury tylko chce nabyć 10 baryłek sake. Gdy Makino powiedziała, że sake nie ma, to ten dał jej do zrozumienia, że zauważył co piją Piraci Czerwonowłosego. Makino odpowiedziała, że piraci piją resztki tego co zostało. Shanks chciał go przeprosić i oddać mu butelkę sake. Higuma złapał tę butelkę i rozbił o jego głowę. Warknął na niego, że jedna butelka to za mało i pokazał swój list gończy. Powiedział też, że jest najbardziej poszukiwanym bandytą w okolicy i zabił 56 ludzi, głównie takich "tępaków" jak Shanks. Gdy Shanks zaczął sprzątać podłogę po nim, Higuma machnął szablą po blacie baru rozbijając szklanki i talerze na nim, a następnie wyszedł.

Lord of the Coast Eats Higuma.png

Śmierć Higumy

Higuma wrócił do baru, gdy nie było w nim piratów i powiedział, że chce sake. Bandyci pijąc alkohol śmiali się z piratów. Wtedy Luffy zaczął domagać się przeproszenia Shanksa. Higuma zabrał go na środek wioski i z innymi bandytami zaczął go okładać. Zauważył, że to nic nie daje z powodu mocy owocu Gomu Gomu. Luffy złapał kawałek deski i postanowił zaatakować Higumę. Bandyta wywrócił go, a następnie przytwierdził go stopą do ziemi. Wtedy przybył sołtys wioski zawołany przez Makino. Zrobił pokłon i próbował uprosić Higumę o litość dla Luffy'ego. Higuma stwierdził, że sołtys wie co robić, ale to na nic, bo Luffy go zdenerwował i musi za to zapłacić. Luffy nazwał bandytę małpą. Wtedy Higuma wyjął szablę i postanowił, że nie sprzeda Luffy'ego tylko zabije go na miejscu. Pojawił się Shanks. Higuma dał bandytom rozkaz zabicia piratów. Benn Beckman w pojedynkę pokonał wszystkich i Higuma został sam. Pod zasłoną dymną zabrał Luffy'ego na morze i wyrzucił do wody. Wtedy zjadł go Król Mórz.

Walki

Ciekawostki

  • Przed śmiercią Higuma chwalił się tym, że jest wart osiem milionów beli, a nawet nosił swój list gończy, by to udowodnić. Jest to pierwsza wzmianka o listach gończych i nagrodach za głowę w mandze.
  • Był pierwszym górskim bandytą ukazanym w serii.
  • Był drugą postacią, której śmierć pokazano w mandze.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki