Fandom

One Piece Wiki

Heppoko, Peppoko i Poppoko

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Heppoko, Peppoko i Poppoko - to trzej członkowie Piratów Alvidy.

Wygląd

Heppoko jest opalonym, masywnym mężczyzną z dużym czołem i krótkimi, czarnymi włosami. Posiada również czarne wąsy i bródkę. Nosi krótką, żółtą koszulkę i ma owłosioną klatkę piersiową.

Peppoko ma długie blond włosy, blond brwi i blond brodę. Nosi jasnoniebieską opaskę i pomarańczową koszulkę z pionowymi liniami na niej i czarną oblamówką wokół dekoltu. '

Poppoko jest człowiekiem z nadwagą, z dużą brodą, czarnymi włosami i z lekkim zarostem na brodzie. Nosi bandanę w niebiesko-białe, poziome paski, pasującą do krótkiej koszulki z rękawami. Jego bokobrody przypominają dynię.

Galeria

160x120px
Heppoko.
160x120px
Peppoko.
160x120px
Poppoko.

Osobowość

Typowym zachowaniem tej trójki jest zastraszanie Coby'ego, co im się podoba ze względu na jego niski status i nieśmiałą osobowość. Boją się Alvidy i starają się nie ociągać (ponieważ tego nienawidzi), gdy każe im coś zrobić. Oni, podobnie jak reszta załogi, nazywają ją piękną, aby uniknąć ciosu jej Żelazną Maczugą.

Historia

Luffy Emerges From Barrel in the Manga.png

Luffy wyskakuje z beczki.

Trzej piraci wraz z Coby'm znaleźli pirata w beczce, która płynęła do ich kryjówki. Śpiący w niej Luffy, budząc się uderzył Heppoko niszcząc beczkę. Zastraszają Coby'ego ze względu na jego niski status jako chłopca kabinowego i próbowali zaatakować Luffy'ego, ale zostali pokonani. Po tym zostali uderzeni przez Alvidę, która sądziła, że się ociągali.

Różnice w Mandze i Anime

Luffy Emerges From Barrel in Anime.png

Dodatkowy element w anime: w prawo.

Mimo, że cała trójka pojawiła się w anime, co najmniej jeden z nich wystąpił w innym miejscu niż pozostali. Jedynie, gdy otwarto beczkę Luffy'ego byli razem. W anime jeden z nich pojawia się później jako członek Załogi Gally.

Przypisy

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki