Fandom

One Piece Wiki

Heavy Point

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Heavy Point (重量強化(ヘビーポイント) Hebī Pointo)jest to jedna z normalnych form który zmienia się w "Człowieka" co daje mu wygląd człowieka, jak i wzrost.

Opis

W tej postaci Chopper nie ma prawie wszystkich fizycznych cech renifera. Pozostaje tylko jego niebieski nos i część jego futra. Ta postać również nasyca Choppera nadludzką siłą, które przydaje się w walce lub w inny sposób, w rzadkich przypadkach ta forma została również zastosowana do unikania w powietrzu, obracając w tym formie w szybkim tempie. Chopper zwykle używał tej formy aby spróbować poznawać innych ludzi, ale często jest mylony z Człowiekiem Śniegu lub innej podobnej owłosione stworzenie. Ta forma jest również mylona z gorylem lub yeti.

Po przeskoku Chopper w Heavy Point jest większy, muskularny i czyni go jeszcze bardziej potwornym niż wcześniej. W tej formie, że był w stanie zablokować potężne uderzenie młota Dosuna wzmocnionego przez narkotyk który lekko go raniąc. Chopper wykazało także dość dużą siły, aby powstrzymać drzwi przeciwko grupie szaleje gigantyczne dzieci (z pomocą Mochy).

Techniki

Technika Choppera

Drużynowa Technika

Ciekawostki

  • Niemieckiej wersji językowej One Piece, Chopper w formie Heavy Point ma inny głos niż w swojej podstawowej formie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki