FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Happygun na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Happygun - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Happygun.png

Happygun w mandze.

Happygun jest wysokim mężczyzną o długich czarnych włosach i długim nosie podobnie jak Usopp. Nosi jasny płaszcz z guzikami i liniami na końcach rękawów oraz jasną kamizelkę pod spodem. Dodatkowo nosi pod spodem białą koszulę, szarfę jasnego koloru oraz ciemne spodnie z długimi butami sięgającymi ud.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Happyguna poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Happygun staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Happygun wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Happygun razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Happygun staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki