FANDOM

Happygun jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Happygun

Happygun w mandze.

Happygun jest wysokim mężczyzną o długich czarnych włosach i długim nosie podobnie jak Usopp. Nosi jasny płaszcz z guzikami i liniami na końcach rękawów oraz jasną kamizelkę pod spodem. Dodatkowo nosi pod spodem białą koszulę, szarfę jasnego koloru oraz ciemne spodnie z długimi butami sięgającymi ud.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Happyguna poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Happygun staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Happygun wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Po wojnie

Happygun razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Happygun staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Główne walki

Nawigacja