Fandom

One Piece Wiki

Hangan

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Hangan na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Hangan[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Hangan full.png

Szkic Hangana.

Hangan jest mężczyzną o nienaturalnie długiej szyi i szaroniebieskich włosach. Jego kości policzkowe i czoło są kanciastego kształtu. Nosi ciemny płaszcz z futrzastym kołnierzem, czarny kowbojski kapelusz oraz cętkowaną koszulę pod płaszczem.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Hangana poza tym, że troszczy się o Ace'a i ryzykuje własne życie by uratować młodego pirata przed egzekucją.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Hangan staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

W czasie gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony w Marineford, Hangan wraz ze swoją załogą dołączają do sił Piratów Białobrodego w misji ratunkowej.

Widzimy go atakującego przeciwnika razem z pozostałymi sojusznikami, przez przejście stworzone przez Oarsa. Później gdy Ace ginie z rąk Akainu, Hangan stoi obok Luffy'ego, Choi i Ramby. Ich los pozostaje nieznany.

Akt po Wojnie

Hangan razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Hangan staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji z Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego. Jego umiejętności bojowe, jak i biegłość posługiwania się bronią pozostają nieznane.

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces strona 361, Imię Hangana.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki