Fandom

One Piece Wiki

Hana Hana no Mi

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Hana Hana no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia, dzięki któremu każda część ciała użytkownika może wyrosnąć tam, gdzie właściciel owocu sobie życzy (nawet na ciele innego człowieka). Został zjedzony przez Nico Robin.

Mocne i słabe strony

Mocną stroną owocu jest możliwość "wyhodowania" dodatkowych części ciała w dowolnym miejscu (w tym kończyn na wrogu) co daje użytkownikowi spory element zaskoczenia. Może też atakować na raz większą grupę wrogów. Problemem jest jednak to, że pojedyncza zreplikowana kończyna ma taką samą siłę jak oryginalna, więc im użytkownik jest słabszy tym słabsze są dodatkowe części ciała. Inną słabą stroną owocu jest fakt, że wszystkie wyrośnięte części ciała są połączone z oryginalnym ciałem. Oznacza to, że jeśli któraś z dodatkowych kończyn zostanie ranna, to rana pojawi się na prawdziwym ciele, które odczuje również ból. Sprawia to, że użytkownik musi cały czas się pilnować. Wyrośnięte części ciała działają również jak przekaźnik i przenoszą na użytkownika również efekty innych diabelskich owoców, których działanie oparte jest na dotyku (jak Modo Modo no Mi, czy Hobi Hobi no Mi). Użytkownik jest również podatny na standardowe słabości diabelskich owoców.

Techniki

Przed przeskokiem

Usprawnienia owocu były wykorzystywane przez Robin na wiele różnych sposobów. Używała ich już za czasów dzieciństwa. Przede wszystkim umiejętności owocu wykorzystuje do walki z przeciwnikami, jednak używa ich także do innych celów (takich jak łaskotanie Luffy'ego i Chopper'a). Robin wykorzystują siłę swojego owocu w walce, replikując swoje ręce w określonych miejscach na ciele swojego przeciwnika i umieszczając je w słabych punktach. Dzięki czemu jest w stanie zapobiec poruszaniu się przeciwnika lub rozbroić go przez zabranie jego broni lub narzędzia, które może mieć w swoim posiadaniu.

Ręce

Robin najczęściej wykorzystuje moce owocu do replikacji swoich rąk w różnych miejscach. W nazwie techniki Robin zawsze zaznacza które z rąk mają zakwitnąć i co mają zrobić. Po pierwsze, mówi po hiszpańsku ile rąk ma wyrosnąć z danego miejsca, a następnie używa słowa "Fleur", co z francuskiego oznacza "kwiat". Dzięki czemu jest w stanie zrobić wiele rzeczy w zależności od tego gdzie wyrosną ręce. Gdy ręce już zakwitną następną czynnością jaką wykonuje jest zazwyczaj atak. Atak jest zawsze mówiony w języku angielskim, przykładem takiego wzorca jest technika, Treinta Fleur: Strangle. "Strangle" z języka angielskiego oznacza dusić. Użytkowniczka replikuje trzydzieści rąk, a następnie dusi swoich przeciwników.

Poniżej zostały wymienione wszystkie techniki diabelskiego owocu Hana Hana no Mi, które wykorzystują ręce użytkowniczki i były wykorzystane przed przeskokiem.

Inne Przypadki

Oprócz rąk, Robin może replikować też inne części ciała. Umożliwia jej to robienie różnych rzeczy niemożliwych dla rąk lub dają jej dodatkowy wgląd w inne miejsca, na przykład: jej oczy kiełkuje na niektórych obiektach dzięki czemu jest w stanie szybko rozejrzeć się po okolicy i coś znaleźć lub może za pomocą replikowania swoich nóg przetransportować rannych towarzyszy.

Robin kiełkuje tylko te części ciała które są w stanie zrobić rzeczy, których ręce nie potrafią. Są to najczęściej oczy lub uszy, dzięki którym jest w stanie usłyszeć lub zobaczyć rzeczy których sama nie widzi.

Poniżej zostały wymienione wszystkie techniki diabelskiego owocu Hana Hana no Mi, które nie wykorzystują rąk użytkowniczki i były wykorzystane przed przeskokiem.

Po przeskoku

Po przeskoku czasowym Nico Robin zwiększyła swoje zdolności we władaniu swoim diabelskim owocem. Jest teraz w stanie replikować całe swoje ciało i stworzyć kompletnego klona samej siebie. Może też wytworzyć setki kończyn i zlać je w jedno tworząc gigantyczne ramiona lub nogi dorównujące rozmiarom kończynom gigantów.

Kończyny

Inne Przypadki

Campo de Flores.jpg

Ciekawostki

  • Hairy man.png

    Rysunek Ody, przedstawiający co stałoby się, gdyby owłosiona osoba zjadła owoc

    W jednym z SBS Oda powiedział, że gdyby użykownik Hana Hana no Mi miałby owłosione ręce, duplikaty również byłyby owłosione.
  • Na pytanie fana, Oda ujawnił, że Robin może wytwarzać także dodatkowe piersi.
  • Gdy jeden z fanów zapytał się, czy mężczyzna mógłby użyć tego owocu, aby wytworzyć gdzieś penisa i wysikać się na odległość, Oda powiedział, że tak i żartobliwie nazwał to "Dick Fleur".
  • Podobnie do Noro Noro no Mi, Robin wykonuje gesty, aby użyć swoich mocy, wskazując na miejsce gdzie "kiełki" mają się pojawić, czy krzyżując ręce wewnętrzną stroną dłoni do jej twarzy, jako dorosła osoba. Jednak była widziana, gdy używała mocy bez tego, więc nie wydaje się, że musi to robić.
  • Robin krzyżuje ręce, żeby się skoncentrować.
  • Face Fleur.png

    Odrzucona technika - Face Fleur

    Nie jest wiadome, jakie kwiaty pojawiają się, gdy Robin używa mocy, ale można założyć, że są to kwiaty brzoskwini.
  • Z powodu błędnych interpretacji słów: "Jeśli mogę to zobaczyć..." powstało wiele błędów mówiących, że Robin musi widzieć miejsce, zanim utworzy tam swoje kończyny. Jednak w tym przypadku to wszystko znaczy, że jeśli wie co atakuje, może na to zareagować, podobnie jak każdy wojownik musi wiedzieć, gdzie jest jego przeciwnik, zanim w ogóle wykona jakikolwiek atak.
  • W One Piece Color Walk 4 Eagle, był koncept Choppera z twarzą Robin z tyłu głowy, nazwany "Face Fleur" (フェイス・フルール Feisu Furūru). W 58 Tomie SBS Oda powiedział, że planował, że Robin użyje tej techniki na Skypiei, ale po zobaczeniu jak strasznie to wygląda, natychmiast odrzucił ten pomysł.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki