Fandom

One Piece Wiki

Hack (Rybolud)

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Czarny Pas Setnej Rangi" Hack to ryboludzki wojownik, a zarazem mistrz Karate Ryboludzi. Jest uczestnikiem zawodów odbywających się w Koloseum Corrida.

Wygląd

Hack jest ryboludem z żółtym kolorem skóry, która ma brązowe plamki na górnej części głowy. Jak na ryboluda przystało posiada ostre zęby, błony pomiędzy palcami oraz skrzela po bokach szyi. Rybolud ten ma jasno niebieskie faliste włosy oraz dość duży wąsy. Jego powieki są koloru fioletowego. Hack jest dość muskularnym ryboludem.

Kiedy został przekształcony w zabawkę przypominał psa.

Galeria

Hack Full Body.png
Pełny wygląd widoku Hack'a.
Hack as a Toy.png
Hack jako zabawka w mandze.

Osobowość

Hack jest osobą spokojną i dumną pragnie podążać za swym marzeniem przyjaźni ludzi z ryboludzmi, lecz twierdzi, że przyjaźń tą należy wywalczyć ponieważ niektóre sprawy związane z tym trzeba załatwić pięścią. Podczas walki jest on honorowy i nie lubi ludzi którzy wykazują brak szacunku do walki tak jak Bartolomeo podczas walk w Koloseum. To samo tyczy się tego, że Hack nienawidzi tchórzowskiego atakowania od tyłu. Gdy ktoś tak postępuje nie jest godny szacunku i Hack nie bierze walki z nim na serio.

Relacje

Jinbe

Hack jest drogim przyjacielem Jinbe a także podziela jego marzenie przyjaźni pomiędzy ryboludźmi a ludźmi. Jednakże Hack różni się od Jinbe tym, że niektóre sprawy związane z tym marzeniem trzeba załatwić pięścią.

Nico Robin

Hack wydaje się mieć przyjazne stosunki z Nico Robin, która została uratowana przez rewolucjonistów tuż przed timeskip'em. Robin gdy spotkała Hacka w Dressrosie przywitała go ciepło.

Koala

Hack potrafi bardzo dobrze współpracować z Koalą. Kiedy jego walka zakończyła się w Koloseum chciał się z nią skontaktować lecz został zamieniony w zabawkę.

Sabo

Hack działa ściśle z Sabo w Armii Rewolucjonistów jednak tak jak Koala niekiedy nie zgadza się z Sabo i irytuje go to, że młody rewolucjonista opuszcza niekiedy swoje stanowisko podczas misji.

Umiejętności

Przeciętny rybolud jest dziesięć razy silniejszy od przeciętnego człowieka w wodzie siła ryboluda zwiększa się dwukrotnie to samo tyczy się Hacka. Podczas walk w Koloseum Hack zademonstrował wysoki poziom umiejętności karate ryboludzi. Jednakże można założyć, że nie pokazał całej swej siły. Był w stanie zatrzymać atak maczugą gołą ręką i odrzucić go na bardzo dużą odległość.

Karate Ryboludzi

Hack jest instruktorem Karate Ryboludzi w armii rewolucjonistów. W przeciwieństwie do Koali która jest jego asystentem, Hack atakuje swoich przeciwników z dużą siłą.

Jujutsu Ryboludzi

Hack prawdopodobnie opanował ten styl walki lecz jeszcze nie zademonstrował go nam.

Historia

W przeszłości nasz bohater zaprzyjaźnił się z innym ryboludem - byłym Shichibukai Jinbe. Został także członkiem Armii Rewolucjonistów.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Hack immobilise un gladiateur .png

Hack, Sabo i Koala przybyli na Dressrose w celu unicestwienia handlu bronią prowadzoną przez familię Donquixotę. Hack wziął udział w turnieju w Koloseum Corrida o owoc Mera Mera no Mi, został umieszczony w

Bartolomeo sconfigge Hack.png

bloku B. Gdy zaczął się Battle Royal bloku B jeden z gladiatorów drażnił Hacka za to, że jest on ryboludem pytając go czy jest on świrem, że wziął udział w turnieju dla ludzi. Rybolud zamkną oczy i chwilę zadumał nad żałosnymi oświadczeniami mężczyzny i postanowił załatwić to pięścią. Rozwścieczony przeciwnik atakuje Hacka maczugą jednak rybolud jedną ręką łapie maczugę uniemożliwiając atak przeciwnikowi. Następnie Hack dzięki Karate Ryboludzi atakuje gladiatora odrzucając go na dużą odległość. Następnie Hack ogłasza, że jego marzeniem jest przyjaźń ludzi z ryboludzmi i twierdzi, że jego przyjaciel Jinbe ma to samo marzenie. Gdy udało mu się pokonać kilku gladiatorów za pomocą Karate Ryboludzi zyskuje sympatię tłumu i Gatza. Gdy Bartolomeo zaczyna sikać do wody przed całą publicznością tłum zaczął krzyczeć by Hack rozprawił się z nim , Hack podszedł do niego ze złością komentując jego zachowanie. Zaatakował go tłum się ucieszył, jednak Bartolomeo powstrzymał atak dzięki mocy swojego owocu Bari Bari no Mi tworząc barierę która zgniotła dłoń ryboluda do tego stopnia, że Hack złapał się za nią z bólu. Widzowie oraz Gatz widząc to zdziwili się, Hack wił się z bólu na podłożu areny, a Bartolomeo wykończył go na dobrze eliminując go z zawodów.

Jakiś czas później Hack miał być uleczony ze swoich ran ale zamiast tego został wrzucony do podziemnego lochu gdzie znajdowały się zepsute zabawki oraz zdyskwalifikowani gladiatorzy. Hack stwierdza, że najbezpieczniej jest stwierdzić, że nie dostanie on już leczenia. Po tym jak Ricky okazał się być królem Riku Dold III Hack rozpoczął potajemną rozmowę przez Den Den Mushi z Koalą. Następnie widzimy Hacka

przekształconego w zabawkowego psa pracującego w podziemnym porcie handlowym. Podczas przenoszenia skrzyń, Koala zaczęła skarżyć się gorzko na Hacka i czekała na jego raport. Gdy Sugar straciła przytomność i został przekształcony w swoją pierwotną formę.

Revolutionaries in Dressrosa.png

Koala zawiadomiła Hacka, że Sabo zszedł do podziemi. Po tym jak Sabo i Koala przybyli do podziemnego portu handlowego Hack był widziany obok nich. Po ciepłym przywitaniu się z Robin wszyscy stanęli w szoku gdy Doflamingo zamkną całą wyspę w klatce dla ptaków i stworzył swoją grę o przetrwanie. Obywatele mieli do wyboru śmierć albo zgładzenie ludzi którzy przeszkodzili mu w jego planach. Kiedy zwolennicy Usoppa zdradzili go i obrócili się przeciwko niemu Hack, Koala, Rebecca, Robin, Sabo i Bartolomeo walczyli z nimi a gnomy niosąc Usoppa uciekali. Wszyscy z wyjątkiem Sabo i Koali wydostali się z portu, Hack zauważył, ze Sabo gdzieś poszedł. W końcu wszyscy dotarli do starego płaskowyżu gdzie spotkali się z Riku Dold III, Violą i Tankiem Lepanto. Hack, Viola i Usopp pozostali przy królu Ricku podczas gdy Bartolomeo, Leo, kabu i Rebecca udali się do płaskowyżu nowego króla, aby znaleźć Luffy'ego i resztę gnomów którzy zmierzali do fabryki SMILE.

Do grupy znajdującej się na płaskowyżu starego króla dołączyli się Kinemon i Kanjuro. Gdy obywatele Dressrosy dotarli na sam szczyt płaskowyżu z zamiarem uchwycenia króla Riku i Usoppa, Hack broni Usoppa dając mu czas na oddanie strzału w stronę Sugar by zemdlała.

Obywatele uświadomili sobie, że robili wszystko to co chciał Doflamingo. Jakiś czas po klęsce większość oficerów Familii Donquixote, Pica postanowił zniszczyć wszystkich znajdujących się na płaskowyżu. Na szczęście został pokonany przez Zoro który jednym cięciem przeciął go a gruz został odrzucony przez królewski cios spowodowany przez króla Elizabello. Podczas gdy Ricku Dold III,Tank i obywatele opuszczali płaskowyż, Hack słyszał od Violi, że Law przegrał z Doflamingo.

Walki

Ciekawostki

  • Hack jest pierwszym ryboludem rewolucjonistą przedstawionym w całej serii One Piece.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki