Fandom

One Piece Wiki

Gutsu Gutsu no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem.

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gutsu Gutsu no Mi na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Gutsu Gutsu no Mi - jest niekanonicznym Diabelskim Owocem typu Paramecia, który pozwala zmieniać swoje ciało w piec hutniczy i przetapiać rudy metalu, stając się tym samym "Człowiekiem-Piecem Hutniczym" (溶鉱炉人間 Yōkōro Ningen?). Został zjedzony przez Billa.

Użycie

Zjadając rudę, Bill może przy pomocy własnego ciała przetopić ją, świecąc przy tym jak kuźnia i wydzielając sporej ilości parę. Zwraca przetopioną rudę w zależności od sytuacji używając jej płynnej postaci lub też tworząc z niej broń, kiedy jest atakowany. Dodatkowo Bill używa mocy owocu aby zwiększyć potencjał militarny swojej załogi, tworząc broń dla każdego.

Mocne i Słabe Strony

Główną siłą owocu jest zdolność przetapiania rudy metalu wewnątrz ciała władającego i tworzenia z niej wszelkiej maści przedmiotów włącznie z bronią do walki. Dodatkowym atutem mocy jest możliwość wystrzelenia ekstremalnie gorącej stopionej rudy w stronę przeciwnika w formie ataku. Inną zdolnością owocu jest zamienianie ludzi w posągi ze srebra, dając przy tym pewne prawdopodobieństwo że owi ludzie są dalej żywi i zyskują niewrażliwość na spalenie przez stopioną rudę metalu.

Wygląda na to, że użytkownik potrzebuje rudy metalu aby móc tworzyć broń bojową przy pomocy owocu. Zmusza to władającego do zjadania rudy metalu aby móc w pełni korzystać z mocy owocu.

Dotychczas nie zaobserwowano słabości poza standardowymi słabościami Diabelskiego Owocu.

Ciekawostki

  • Podstawowa zdolność owocu posiada spore podobieństwo do Gloam Paddling Enela, który również pozwalał na swobodne tworzenie z metalu nowych kształtów.
  • Jest trzecim niekanonicznym Diabelskim Owocem pozwalającym na kontrolę ciepła wydobywającego się z ciała użytkownika.
  • Moc owocu jest podobna do mocy Ami Ami no Mi oraz Baku Baku no Mi, gdyż wymagają od użytkownika używania niejadalnych rzeczy, aby móc w pełni korzystać z mocy owocu. W tym przypadku moc ma wpływ na rudę metalu.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki