FANDOM

Guru Guru no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na tworzenie śmigieł wokół ciała i latanie. Owoc sprawia, że władający staje się Obracającym Człowiekiem (回転人間 Kaiten Ningen). Został zjedzony przez Buffalo.

Etymologia

  • Guruguru to japońska onomatopeja określająca "kręcenie się w kółko i w kółko".
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Spin-Spin Fruit.

Mocne i słabe strony

Guru Guru no Mi daje użytkownikowi możliwość tworzenia śmigieł wszędzie na jego ciele i pozwala im się obracać. Rotacja jest wystarczająco silna, aby użytkownik mógł latać na bardzo długie dystansy, przewozić innego człowieka, lub stworzyć silną wichurę. Użytkownik otrzymuje również możliwość, żeby części ciała, takie jak ich ramiona obracały się wokół ich ciała.

Owoc ten wydaje się nie mieć słabych punktów poza standardowymi słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Buffalo opanował Guru Guru no Mi do punktu, gdzie jego ciało może służyć do transportu. Używa również jego mocy do wykonanywania zespołowych ataków z Baby 5 która używa mocy owocu Buki Buki no Mi.

Techniki

  • Buffalo zjadł owoc zanim przekroczył 17 lat, ponieważ latał nad wyspą Minion.
  • Ten owoc jest podobny do Shari Shari no Mi, ponieważ oba opierają się na rotacji.

Nawigacja