Fandom

One Piece Wiki

Guru Guru no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Guru Guru no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia. Po zjedzeniu go użytkownik staje się Władającym Obrotami (回転人間 Kaiten Ningen) i może tworzyć śmigła na obrębie całego ciała, stwarzając sobie możliwość lotu. "Guruguru" to japońskie dźwiękonaśladownictwo dla "obracania w kółko, chodzenia w kółko." Ten Owoc został zjedzony przez Buffalo.

Mocne i Słabe Strony

Guru Guru no Mi daje użytkownikowi możliwość tworzenia śmigieł wszędzie na jego ciele i pozwala im się obracać. Rotacja jest wystarczająco sila, aby użytkownik mógł latać na bardzo długie dystansy, ''przewozić'' innego człowieka, lub stworzyć silną wichurę. Użytkownik otrzymuje również możliwość, żeby części ciała, takie jak ich ramiona obracały się wokół ich ciała.

Owoc ten wydaje się nie mieć słabych punktów poza standardowymi słabości Diabelskiego Owocu.

Użycie

Buffalo opanował Guru Guru no Mi do punktu, gdzie jego ciało może służyć do transportu. Używa również jego mocy do wykonanywania zespołowych ataków z Baby 5 która używa mocy owocu Buki Buki no Mi.

Techniki

  • Buffalo zjadł owoc zanim przekroczył 17 lat, ponieważ latał nad wyspą Minion.
  • Ten owoc jest podobny do Shari Shari no Mi, ponieważ oba opierają się na rotacji.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki