Fandom

One Piece Wiki

Great Michael

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Great Michael na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Great Michael[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Great Michael Portrait.png

Szkic Great Michaela.

Great Michael jest średniej wielkości mężczyzną z kręconymi włosami oraz brodą. Nosi trikorn z czarną Banderą Piracką prawdopodobnie swojej załogi. Dodatkowo nosi czarny płaszcz kapitana piratów.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Great Michaela poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a. Dodatkowo można zaobserwować postawę pewności siebie, oraz drobną niefrasobliwość w zachowaniu.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Great Michael staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Great Michael wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Widzimy go wyłącznie raz obok Rusha w czasie gdy Squard oskarża Białobrodego o wystawienie swoich sojuszników dla Marynarki.

Akt po Wojnie

Great Michael razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Great Michael staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego. Do walki używa miecza.

Przypisy

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces Imię Great Michaela

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki