One Piece Wiki

Grand Battle! Swan Colosseum

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Grand Battle! Swan Colosseum to trzecia odsłona serii Grand Battle. Została wydana w Japonii na konsoli Wonderswan Color 12 lipca 2002 roku. Opracowana i wydana przez Namco Bandai.

Bohaterowie

Odtwarzane:

Odblokowane:

Etapy i Grafika

Wiele znanych postaci ukazują się w różnych środowiskach, takich jak Dr. Kureha w scenie Wyspa Drum lub Vivi (Miss Wednesday) w Whiskey Peak. Ulubieniec Vivi, kaczka Carue również pojawia się w grze.

4kind Entertainment, która w tym czasie była firmą, która posiadała prawa do tłumaczenia nie wpuściła tej gry do Ameryki, ale grafika i sprite zostały ponownie wykorzystane w Amerykańskim Shonen Jump's One Piece dla Game Boy Advance.

Rozgrywka

Gra jest prawie taka sama jak gry Playstation, z jednym wyjątkiem, ponieważ w przeciwieństwie do gier Playstation, rozgrywka w tej grze jest bardzo prosta. To dlatego, że ta gra posiada mniej kombinacji ruchów ze względu na konsolę WonderSwan.

Przedmioty znalezione podczas gry są z Grand Battle! i Grand Battle! 2.

Tryby gry są takie same jak w Grand Battle! (Bitwa, Wielka Bitwa, Opcje) plus Tryb Bonus, dzięki któremu można zobaczyć kolekcję kart lub zagrać w mini-gry (patrz poniżej).

Odblokowane

Gra odblokowuje system kolekcjonujący karty. Aby zebrać te kart, gracz musi wykonać pewne zadanie, takie jak przejść grę bez kontynuacji, itd.

W 4 etapie Event Battle, gracz musi grać w gry bonusowe, np. pokonać tylu Kung Fu Dewgongy ile się da w ciągu 60 sekund. Później możesz odblokować mini-grę.

Istnieją dwa etapy do odblokowania, dodatkowo Luffy, Zoro, Usopp i Sanji mają odblokowane ruchy specjalne.

Ciekawostki

  • Podczas kredytów wiele animacji Carue są widoczne, jednak nie zostało potwierdzone czy jest on grywalną postacią czy nie.
  • Dużo animacji w grze udało się ponownie wykorzystać w grze GBA One Piece.

Linki zewnętrzne

Więcej z Fandomu