Fandom

One Piece Wiki

Governor

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=491 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest ARRRGH

Komandor Governor (ガバナー中佐, Gabanā Chūsa) jest on jednym z komandorów Marynarki. Gdy był jeszcze skorumpowanym Porucznikiem, podlegał Majorowi Randolphowi.

Wygląd

Governor jest średniej wielkości mężczyzną o dziwacznym podbródku, który wygląda jak dwa kartofle oddzielone od siebie krótką linią. Oprócz tego posiada długie, czarne wąsiki i identycznie wyglądające brwi. Nad jego sporymi uszami unoszą się niesforne, cyklamenowe włosy, które z kolei na czole są ulizane i podzielone na dwie strony przedziałkiem. Jego bokobrody zaś przechodzą w pewnym momencie w prawie niewidoczny zarost. Całość uzupełnia spiczasty nos i czarne, małe oczka. Po za tym posiada on zielonego legwana o wyłupiastych, różowych oczach , krótkich białych ząbkach, długim języku oraz ogonie, kremowej błonie tuż za szyją i fioletowym pasie na plecach. Skóra tego nietypowego zwierzęcia jest pokryta licznymi bruzdami, przypominającymi bąble. Legwan ten potrafi również naśladować swojego pana.

Jeżeli chodzi o ubiór to Governor jako Porucznik zakładał standardową czapkę z daszkiem, na której widniał napis Marine. Oprócz tego miał na sobie granatowe spodnie, czarne buty, niebieskie skarpetki oraz ciemnoniebieską tradycyjną w Marynarce chusteczkę. Ponadto nosił białą marynarską koszulę bez rękawów (z przodu posiadała ona niebieskie oznakowanie przypominające uśmiechniętą twarz), która posiadała kołnierzyk z dwoma niebieskimi paskami. Guziki w koszuli również były białe, a na plecach został wyszyty wielki emblemat Marynarki wraz z napisem. Podczas szmuglowania broni na statek piratów, zakładał również długi, szary płaszcz z kapturem, który miał za zadanie ukryć jego tożsamość. Dodatkowo posługiwał się w tamtym czasie zwykłym pistoletem Marynarki.

Jako komandor preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni w kolorze czarnym. Guziki w marynarce są koloru żółtego, co nieźle komponuje się z jego białą koszulą oraz czerwoną chustą, która zastępuje krawat. Garnitur posiada błękitne elementy, takie jak szeroki kołnierz i mankiety. Po lewej stronie garnituru znajduje się odznaczenie w złoto-czerwonym kolorze, którego w centralnej części znajduje się białe koło z granatowym kółeczkiem w środku. Oprócz tego nosi on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są białymi mankietami w granatowe paski. Całość uzupełniają czarne buty. Na lewej dłoni widnieją dwa złote pierścienie z kamieniami szlachetnymi – rubinem i szmaragdem, a na lewym nadgarstku bransoleta z pomarańczowych kulek. Prawy nadgarstek zdobi zaś złota bransoleta przypominająca węża.

Osobowość

Governor to przykład zdradzieckiego i chciwego człowieka. Jego głód władzy sprawił, że komandor upadł naprawdę nisko. Morderstwo, intrygi i pociąg do bogactwa pokazują jego prawdziwą naturę. Jest to typowy przykład samolubnego i skorumpowanego Marine, bez żadnych kompetencji i siły.

Relacje

Randolph

Główna strona: Randolph

Były Major Marynarki jest osobą, której Governor szczerze nienawidzi. W przeszłości Randolph przejrzał i skazał Governora za szmuglowanie broni i handel z piratami. Dlatego też nasz skorumpowany komandor dąży za wszelką cenę do zemsty, którą oczywiście udaremnił Luffy i jego załoga.

Historia

Gdy Governor był jeszcze Porucznikiem, widzimy jak wraz ze swoim rzekomym przyjacielem ogląda zdjęcia wysoko postawionych Marine. Podczas rozmowy Governor przyrzeka, że przewyższy ich i wdrapie się na sam szczyt hierarchii w Marynarce. By to zrobić, potrzebował odpowiednich funduszy, ponieważ twierdził, że kupi dla siebie wysoką rangę. Jak sam zaznaczył, jeżeli masz pieniądze możesz mieć wszystko. Następnie widzimy jak nasz skorumpowany Marine handluje bronią z piratami, a gdy otrzymuje pieniądze zabija swojego wspólnika z Marynarki.

Akcja przenosi się do biura Majora Randolpha, który oskarża Governora o zabójstwo jego zaginionego przyjaciela oraz kradzież dużej ilości broni, którą później handluje z piratami. Wzburzony Porucznik z krzykiem pyta się jakie dowody posiada Major przeciwko niemu. Randolph odpowiada, że żadnych, ale jego reakcja utwierdza go w przekonaniu, że jest sprawcą. Następnie Governor zostaje aresztowany i wyprowadzony z pokoju. Na odchodnym z krzykiem wygraża przełożonemu, ze kiedyś się zemści.

Fabuła

Ochronić Ostatnie Wielkie Przedstawienie

Po raz pierwszy Governora widzimy podczas strzałów ostrzegawczych, gdy przybywa do portu wraz z podległymi mu Żołnierzami Marynarki. Z jego polecenia zostaje aresztowany Randolph. Następnie Governor, który wygodnie zasiadł w fotelu, rozpoczyna swoją przemowę, w której zaznacza, że obecnie posiada wyższą rangę niż Randolph niegdyś. Wspominając przeszłość zaznaczył, że był sądzony przez sąd wojskowy i został uznany za niewinnego. Mimo tego, że został uniewinniony, osiągnięcie rangi komandora zabrało mu aż 30 lat. Niespodziewanie pojawia się Luffy i oznajmia, że poszło mu tak słabo ponieważ jest niekompetentny. Governor niemal natychmiast aktywuje niewidoczną zapadnię, do której wpada gumiak. Chwilę później komandor pokazuje Randolphowi fałszywych świadków, którzy mają zeznawać przeciwko niemu. Jak się okazuje są to byli współpracownicy Randopha, z którymi pracował w teatrze. Następnie Governor wylewa na głowę byłego Majora wino, kopie go w brzuch i umieszcza w podziemnej piwnicy gdzie ma on czekać na swój proces.

Gdy Governor dowiaduje się o ucieczce Randolpha i Luffy’ego nakazuje swoim podwładnym złapać starca. Luffy wymyka się jednak Sprawiedliwości i lądując na pokładzie swojego statku, zaczyna blokować kule armatnie. Niedługo potem wściekłe ataki okrętów Marynarki blokują już wszyscy Słomkowi Kapelusze. Podczas rozmowy z podwładnym, Governor dowiedział się, że ma do czynienia z groźnymi piratami, a w trakcie rozmowy wyszło na jaw jego tchórzostwo i nadużywanie pozycji komandora. Governor zagroził podwładnemu procesem sądowym, ale ten chętnie na to przystał, oznajmiając, że powie w sądzie całą prawdę.

Opuszczony przez podwładnych i skazany tylko na siebie, Governor został pokonany przez Luffy’ego i wysłany ku niebu niczym pocisk artyleryjski.

Moce i Umiejętności

Mimo swojego żałosnego zachowania, tchórzostwa i dwulicowości, Governor potrafi walczyć wręcz i posługiwać się bronią palną. Jednak jego umiejętności bojowe stoją na śmiesznie niskim poziomie i na pewno nie odpowiadają w należytym stopniu jego randze.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki