Fandom

One Piece Wiki

Gotti

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gotti Jest członkiem załogi Piratów Ognistych Czołgów w której pełni rolę Zabójcy

Wygląd

Gotti jest bardzo dużym i dobrze zbudowanym mężczyzną z jasnymi włosami które otaczają łysą górną część głowy. Nosi się w jasnym garniturze na który ma założoną ciemną kamizelkę i długi jasny płaszcz oficerski. Na lewym ramieniu ma metalową płytkę z takim samym symbolem jak tatuaż Vito.

W miejscu jego prawego przedramienia znajduje się duży trzy lufowy Karabin Maszynowy.

Charakter

Gotti z natury jest porywczym człowiekiem, zachowuje się bardzo agresywnie w stosunku do ludzi którzy nie odnoszą się z należytym szacunkiem do członków jego załogi, wtedy jego jego wybuchu gniewu nie są wstanie powstrzymać jego kamraci.

Relacje

Vito

Gdy Gotti usłyszał że Sanji krzyczy na Vito, stanął w jego obronie i próbował zabić czarnonogiego za to że ośmielił się znieważyć członka załogi. Nawet prośby Vito żeby przestał nie była wstanie go powstrzymać przed atakiem na Sanjiego.

Sanji

Pomimo wielkiej wartości jaką Sanji stanowi dla Charlotte Linlin, Gotti słysząc jak Sanji znieważa Vito bez chwili zawahania go zaatakował i próbował zabić. Sanji w swoim stylu zaczął go prowokować, co zwiększało tylko jego wściekłość. Ostatecznie został przywołany do porządku przez żonę swojego Kapitana która uświadomiła go że jeżeli zrobi coś Sanji'emu, to Piraci Big Mom zabiją Bege.

Historia

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Gotti Threatens Sanji.png

Gotti atakuje Sanjiego za obrazę Vito.

Gdy Vito wszedł za Sanji do jego pokoju ten kazał mu się wynosić, słyszący to Gotti wpadł w furię że członek jego załogi jest w ten sposób traktowany i zaatakował Sanji'ego. Widzący wściekłość Gotti'ego, Vito próbował go uspokoić jednak bez skutecznie. W momencie gdy Gotti przykłada broń do głowy Sanji'ego ten nic sobie z tego nie robiąc zapala papierosa i każe im obu się wynosić, pogardliwe zachowanie rozwścieczyło Gotti'ego jeszcze bardziej jednak wtedy do pokoju weszła żona Capone i powiedziała mu aby się uspokoił, bo jeżeli coś by się stało Sanji'emu to Piraci Big Mom zabiją jego Kapitan'a. Gotti po chwili zdał sobie sprawę jak mógł zaszkodzić swojej załodze i Capone 'Gang' Bege upada na podłogę i przeprasza za swoje zachowanie.

Jakiś czas później wraz z całą załogą Piratów Ognistych Czołgów brał udział w egzekucji Pekoms'a na północno wschodnim wybrzeżu Tortowej Wysp'y. Gotti wraz z resztą przyglądał się jak jego Kapitan oddaje strzał w kierunku Pekoms'a strącający go do wody pełnej rekinów.

Umiejętności

Bronie

Gotti w miejscu prawej ręki ma zainstalowany duży 3 lufowy Karabin Maszynowy

Ciekawostki

  • Imię Gottiego prawdopodobnie pochodzi od Johna Gotti'ego który był przywódcą rodziny mafijnej Gambino.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki