Fandom

One Piece Wiki

Gol Gol no Mi

Przekierowano z Goru Goru no Mi

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij
175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

Gol Gol no Mi - jest to niekanoniczny Diabelski Owoc typu Paramecia, który pozwala użytkownikowi na telepatyczne manipulowanie złotem[1]. Został zjedzony przez Gildo Tesoro[2].

Mocne i słabe strony

Użytkownik owocu może zmieniać pobliskie złoto w dowolny kształt; jest on zdolny zamienić złoto w stałym stanie w ciecz i odwrotnie. Tym kruszcem można szczelnie pokryć ludzi[1]. Użytkownik może oblec złotem samego siebie, tworząc olbrzymiego golema a także pomnożyć złoto (nie wiadomo jak ale potrafi)[3].

Słabością tego owocu jest kruszenie i pękanie poprzez kontakt z wodą oprócz tego posiada inne standardowe słabości Diabelskich Owoców.

Ciekawostki

  • Enel użył mocy Goro Goro no Mi, aby uzyskać podobny efekt. Pomimo, że mógłby wykorzystać do tego dowolny metal, wybrał złoto.
    • Jednakże Gildo Tesoro może kontrolować złoto w dowolnym stanie skupienia, a Enel musiał wpierw stopić metal. W dodatku schwytani Słomiani, w przeciwieństwie do Luffy'ego, nie zostali poparzeni.
  • W greckiej mitologii król Midas dotykiem mógł zamieniać ludzi w złoto. Mogła być to inspiracja Ody do zrobienia tego owocu.
  • Owoc ten jest podobny do Ishi Ishi no Mi gdyż także pozwala na kontrole manipulacje i zmianę w olbrzymiego golema.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 One Piece Film: Gold Trailer
  2. One Piece Film: Gold - Gildo Tesoro jest władającym Goru Goru no Mi
  3. One Piece Film: Gold Drugi Trailer

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki