FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Gomu Gomu no Mi/Techniques na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Gomu Gomu no Rocket (ゴムゴムのロケット Gomu Gomu no Roketto) to jedna z technik Diabelskiego Owocu Gomu Gomu no Mi.

Opis

Technika ta to główna metoda Luffy'ego do szybkiego podróżowania na długich dystansach. Wyciąga on przed siebie ramiona i chwyta się czegoś, potem kurczy ręce, wyrzucając siebie w powietrze przy wysokich prędkościach, na duże odległości, a nawet do przeciwnika. Kilkakrotnie został użyty ofensywnie np. przeciwko Dorry'emu albo Morii.

Historia

Atak ten był po raz pierwszy użyty, gdy Luffy był dzieckiem i razem z Portgas D. Ace'm i Sabo, walcząc przeciwko gigantycznemu tygrysowi na górze Colubo. Ace dał nazwę temu atakowi gdy widział, jak Luffy już rozpoczął lecieć w jego stronę. Technika ta była często użyta lekkomyślnie. Na Little Garden użył go ofensywnie przeciwko Dorry'emu. Dzięki temu atakowi jednak Luffy spotkał się z Portgasem D. Ace'm w Nanohanie, albo zdołał uchronić Roronoę Zoro i Coby'ego od rozstrzelania.

Podobne ataki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki