FANDOM

Gomu Gomu no Kaiten Ono to jedna z połączonych technik Gomu Gomu no Fusen (Diabelski Owoc Gomu Gomu no Mi - Luffy), zdolności strzelniczych (arsenał Usoppa), Armée de L'air Hana Shoots (Styl Czarnej Nogi - Sanji) oraz Hyakuhachi Pound Ho (Santoryu - Zoro). Technika występuje tylko w filmie One Piece – The Movie: Karakuri-jō no Mecha Kyohei.

Opis

Jest to technika Combo wymyślona (i w głównej mierze wykonywana) przez Luffy'ego ale wymagająca współpracy z Usoppem, Sanji'm i Zoro. Luffy za pomocą Gomu Gomu no Fusen napełnia się powietrzem a następnie wykorzystuje je by wzbić się wysoko w górę. W tym samym czasie snajper wystrzeliwuje kulę armatnią w kierunku kucharza, który z pomocą Armée de L'air Hana Shoots "podaje" kulę w kierunku szermierza. Zoro natomiast, za pomocą Hyakuhachi Pound Ho wystrzeliwuję kulę armatnią w górę, gdzie czeka już Luffy. Kapitan Słomianych trzyma się rękami ziemi, a kulę łapie stopami. Wykorzystując siłę wystrzału wielokrotnie obraca ramiona wokół własnej osi, aż siła kinetyczna kuli się nie wyczerpie. Następnie Luffy upuszcza kulę i zaczyna obracać się z dużą prędkością z powrotem, równocześnie zbliżając się do ziemi i rozciągając nogi. Wyglądem zaczyna przypominać pilarkę tarczową do drewna i na tych samych zasadach działa. Technika okazała się na tyle silna, że zdołała przepołowić zamek i prawdopodobnie wbiłaby się głębiej, gdyby nie interwencja Sanji'ego i Zoro. Technika występuje tylko w filmie: One Piece – The Movie: Karakuri-jō no Mecha Kyohei.

Etapy techniki

One Piece Movie 07 01.jpg
1. Luffy za pomocą powietrza z Gomu Gomu no Fūsen (technika diabelskiego owocu Gomu Gomu no Mi) wznosi się w górę.
One Piece Movie 07 02.jpg
2. Usopp w międzyczasie, za pomocą swoich strzelniczych zdolności, wystrzeliwuje kulę z Going Merry w kierunku Sanji'ego.
One Piece Movie 07 03.jpg
3. Kucharz "przejmuje" kulę armatnią w powietrzu wykorzystując styl czarnej nogi i kieruje ją do Zoro.
One Piece Movie 07 04.jpg
4. Słomkowy w tym czasie rozciąga ramiona i łapie się ziemi.
One Piece Movie 07 05.jpg
5. Zoro wystrzeliwuje Hyakuhachi Pound Ho (styl trzech mieczy) w górę.
One Piece Movie 07 06.jpg
6. Fala uderzeniowa wzbija kulę do góry, w kierunku kapitana Słomkowych
One Piece Movie 07 07.jpg
7. Luffy łapię rozpędzoną kulę nogami i wielokrotnie obraca się wokół własnej osi.
One Piece Movie 07 08.jpg
8. Słomkowy upuszcza kulę armatnią, po wyczerpaniu się jej energii kinetycznej i wielokrotnym obróceniu się.
One Piece Movie 07 09.jpg
9. Luffy zaczyna obracać się z powrotem.
One Piece Movie 07 10.jpg
10. Słomkowy obracając się z powrotem, zaczyna zbliżać się do ziemi i wyglądem zaczyna przypominać pilarkę tarczową do drewna.
One Piece Movie 07 11.jpg
11. Zbliżając się do ziemi technika systematycznie się powiększa.

Podobne ataki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki